Երևանի պետական համալսարանի Իջևանի մասնաճյուղ

Մասնաճյուղային ինտելեկտուալ խաղը կայացավ

2016թ. դեկտեմբերի 2-ին կայացավ ԵՊՀ ԻՄ-ի ՈՒԽ-ի գիտակրթական հանձնաժողովի կողմից կազմակերպված մասնաճյուղային ինտելեկտուալ խաղի եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցում էին «Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա» («ԻԿՄ») I, «Հայոց լեզու և գրականություն» («ՀԼԳ») III, «Պատմություն» («Պատմ.») I և III, «Տնտեսագիտության տեսություն» («ՏՏ») III կուրսերը:

Մասնաճյուղային ինտելեկտուալ խաղը կայացավ

Խաղի եզրափակիչ փուլին նախորդեց 5-օրյա նախընտրական փուլ:

Նոյեմբերի 11-ին «Դիզայն» I, «Համակարգչային գրաֆիկա» I, «Կիրառական արվեստ» II, «Պատմություն» I կուրսերի միջև տեղի ունեցավ խաղը, որի արդյունքում եզրափակիչ փուլ անցավ «Պատմ.» I կուրսը:

Նոյեմբերի 12-ին խաղացին «Տնտեսագիտության տեսություն» մասնագիտության I-IV կուրսերի ուսանողները. եզրափակիչ փուլ անցավ «ՏՏ» III կուրսը:

Մասնաճյուղային ինտելեկտուալ խաղը կայացավ

Նոյեմբերի 14-ին խաղացին «ՖԼԳ» I, «ԱԼԳ» II և III, «Պատմ.» III կուրսերը. եզրափակիչ փուլ անցավ «Պատմ.» III կուրսը:

Նոյեմբերի 15-ին խաղացին «ԻԿՄ» I և II, «ՔԿԳ» I, «Սերվիս» III կուրսերը. եզրափակիչ փուլ անցավ «ԻԿՄ» I կուրսը:

Մասնաճյուղային ինտելեկտուալ խաղը կայացավ

Նոյեմբերի 16-ին խաղն ընթացավ «ՀԼԳ» II և III, «Հոգեբ.» II, «ՏՄՄ» I կուրսերի միջև. եզրափակիչ փուլ անցավ «ՀԼԳ» III կուրսը:

Դեկտեմբերի 2-ին կայացավ եզրափակիչ փուլ անցած կուրսերի միջև խաղի վերջին փուլը:

Հաղթող ճանաչվեց «Պատմ.» մասնագիտության I կուրսը:

Մասնաճյուղային ինտելեկտուալ խաղը կայացավ

2-րդ տեղը գրավեց «ՏՏ» III կուրսը:

3-րդ տեղը զբաղեցրին «Պատմ.» III և «ՀԼԳ» III կուրսերը:

4-րդ տեղը զբաղեցրեց «ԻԿՄ» I կուրսը:

Խաղի անցկացման բոլոր օրերին յուրաքանչյուր խաղից առաջ կարդացվել են զեկուցումներ գիտության ոլորտի համաշխարհային մրցանակների (Ֆիլդսյան, Աբելյան, Նոբելյան, Պուլիցերյան) մասին:

Մասնաճյուղային ինտելեկտուալ խաղը կայացավ

Վերջում մասնակից կուրսերին տրվեցին պատվոգրեր, հաղթանակ տարած կուրսին տրվեց նաև գավաթ և նվերներ:

Մասնաճյուղային ինտելեկտուալ խաղը կայացավ

Մասնաճյուղի ուսանողական խորհրդի նախագահ Ի.Շաղբաթյանը շնորհավորեց բոլոր հաղթողներին և ողջունեց ՈՒԽ-ի գիտակրթական հանձնաժողովի նախաձեռնությունը` հորդորելով, որ նմանատիպ միջոցառումները մասնաճյուղում լինեն շարունակական, իսկ ուսանողները դրանցում ակտիվորեն ներգրավվեն:

Մասնաճյուղային ինտելեկտուալ խաղը կայացավ