2016թ. նոյեմբերի 22-ին ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղում կայացավ Հոգեբանի օրվան նվիրված միջոցառում, որը կազմակերպվել էր Մանկավարժության և հոգեբանության ամբիոնի կողմից:
Միջոցառումը մեկնարկեց ԵՊՀ ԻՄ-ի բակում, որտեղ մասնակիցները ուսանողներին բաժանեցին թխվածքաբլիթներ և փուչիկներ հոգեբանության սիմվոլով՝ Ψ տառով («փսի» տառը, ենթադրվում է, որ խորհրդանշում է հունական դիցաբանության մեջ ծովի աստված Պոսեյդոնի եռաժանին, որը ցույց է տալիս աշխարհի տարանջատումը երեք՝ երկրային, երկնային ու հոգևոր ոլորտների և կրում բնության տարերքներից երեքի՝ օդի, ջրի և հողի միասնության խորհուրդը), ապա այն շարունակվեց լսարանում:
Ներկա էին մասնաճյուղի տնօրեն, պ.գ.թ., դոցենտ Ս.Առաքելյանը, Հումանիտար գիտությունների ֆակուլտետի դեկան պ.գ.դ, պրոֆեսոր Ա.Ներսիսյանը, Մանկավարժության և հոգեբանության ամբիոնի վարիչ, մ.գ.թ., ասիստենտ Լ.Հարությունյանը, Ընդհանուր մաթեմատիկայի և բնագիտության ամբիոնի վարիչ, ֆ.մ.գ.թ., դոցենտ Ա.Ցուցուլյանը, դասախոսներ, ուսանողներ:
Ողջույնի խոսք ասաց տնօրենը՝ Հոգեբանի օրվա առթիվ շնորհավորելով մասնագետներին, ուսանողներին, բոլոր ներկաներին, ընդգծելով հոգեբանի մասնագիտության պատասխանատվությունն ու կարևորությունը մարդու կյանքում, խրախուսելով նման միջոցառումների կազմակերպումը մասնաճյուղում:
Ապա միջոցառման մասնակիցները` «Մանկավարժություն և հոգեբանություն» մասնագիտության տարբեր կուրսերի ուսանողները, ներկայացրին հոգեբանության պատմության հոգեբանական ծառը, բացատրեցին նրա խորհուրդը. ծառի արմատները խորհրդանշում են անտիկ հոգեբանությունը, որից ձևավորվել է հոգեբանական միտքը, բունը խորհրդանշում է հոգեբանական մտքի զարգացման միջնադարյան և վերածննդյան շրջանները, իսկ ծառի ճյուղերը ցույց են տալիս հոգեբանության զարգացման արդի շրջանը և հոգեբանության ուղղությունները:
Հոգեբանական ծառի արմատները ներկայացրին երկրորդ կուրսի ուսանողուհիներ Լիլիթ Հայրապետյանը և Արմենուհի Զաքարյանը: Նրանք անդրադարձան հոգու մասին անտիկ շրջանում առաջացած 2 ուսմունքներին՝ անիմիզմին և հիլոզոիզմին, հոգու վերաբերյալ Արիստոտելի, Պլատոնի, Հիպոկրատի, Դեմոկրիտի և Սոկրատեսի գաղափարներին:
Հոգեբանական ծառի բունը ներկայացրին 3-րդ կուրսի ուսանողուհիներ Արուսյակ Գասպարյանը, Մինավարդ Մելիքբեկյանը, Շարմաղ Սարիբեկյանը: Նրանք անդրադարձան միջնադարում առաջ եկած դեիզմի, սենսուալիստական և նոմինալիստական ուսմունքներին, արաբալեզու մտածողների՝ Իբն-Սինայի, Իբն-Ռուշդի գաղափարներին, հոգու մասին հայկական (Հովնան Որոտնեցու, Գրիգոր Նարեկացու) պատկերացումներին:
Հոգեբանական ծառի ճյուղերը ներկայացրին 4-րդ կուրսի ուսանողուհիներ Մարիամ Ղազարյանը և Անի Արզումանյանը` շեշտը դնելով հոգեբանության ժամանակակից ուղղությունների (հոգեվերլուծություն, հումանիստական հոգեբանություն, բիհևիորզմ, գեշտալտ հոգեբանություն, կոգնիտիվ հոգեբանություն) վրա: Նրանք ներկայացրին Զիգմունդ Ֆրոյդի ասույթները, հումանիստական գաղափարախոսությունը, գեշտալտ թերապիայի աղոթքը և տարբեր ուղղությունների դրույթները:
Շնորհավորական ուղերձով և իր հեղինակային («Հոգին») բանաստեղծությամբ հանդես եկավ «Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողուհի Աննա Դավթյանը:
«ՄՀ» 3-րդ կուրսի ուսանողուհի Նարինե Ափինյանը ներկայացրեց հոգեբանության մեջ չկայացված և չհաջողված գիտափորձերը:
Նույն մասնագիտության 3-րդ կուրսի ուսանող Ալբերտ Զուրաբյանը հումորային շնորհանդեսի և մասնագիտությանն առնչվող փոքրիկ տեսաֆիլմի ուղեկցությամբ ներկայացրեց հոգեբանի մասնագիտությունը, նրա դերը մարդու կյանքում:
Միջոցառման վերջում ելույթ ունեցավ Հումանիտար գիտությունների ֆակուլտետի դեկան Ա. Ներսիսյանը՝ մասնակիցներին առաջադրելով մարդու հոգուն և հոգեբանությանը վերաբերող հարցեր, արտահայտելով իր սեփական, ուշագրավ ու վիճահարույց տեսակետները, միջոցառման վերաբերյալ իր տպավորությունները:
Պարոն Ներսիսյանի ելույթին հաջորդեց բավականին աշխույժ ու հետաքրքիր բանավեճ-քննարկում` ընդգրկելով բոլոր ներկաներին:
Իր արտահայտած հետաքրքիր տեսակետներով առանձնացավ Ընդհանուր մաթեմատիկայի և բնագիտության ամբիոնի վարիչ Ա.Ցուցուլյանի պատասխան ելույթը: