Ֆակուլտետներ
Հիմնական » Կրթություն » Ֆակուլտետներ
Ուսանող
Դիմորդ
- Առկա ուսուցում
- Ընդունելության սկզբունքները
- Ընդունելության կարգը
- Առցանց ընդունելության դիմում-հայտի լրացման տեսանյութ
- Պահանջվող փաստաթղթերը
- Մասնագիտությունները
- 1-ին և 2-րդ հայտերի լրացման ժամկետները
- 78-82 կետերի արտոնություններից օգտվող դիմորդների պահանջվող փաստաթղթերը
- Խորհրդատվություն
- Ընդունելության արդյունքները
- «Գծանկար» առարկայի ներբուհական ընդունելության քննության ընթացակարգը
- «Դիզայն» և«Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ» կրթական ծրագրերի «Գծանկար», «Կոմպոզիցիա» առարկաների քննական ծրագրերը
- Հեռակա ուսուցում
- Բուկլետներ
Շրջանավարտ
Ֆակուլտետներ
Կրթության որակի կառավարում
Հարցազրույցների շարք
Հայտարարություն
-
2022-2023 ուստարվա կրթավճարների դիմումների ընդունում
«4090 Բարեգործական» հիմնադրամը հայտարարել է 2022-2023 ուստարվա կրթավճարների դիմումների ընդունման գործընթացը: Կարող են դիմել և՛ առկա, և՛ հեռակա հիմունքներով սովորող … Կարդալ ավելին →
-
«Moodle էլեկտրոնային ուսուցման համակարգի կիրառման միջազգային փորձը» առցանց վերապատրաստման դասընթացին մասնակցելու հրավեր
Հարգելի´ համալսարանականներ, 2022թ. մայիսի 25-ին՝ ժամը 18:00-ին, ԵՊՀ ԻՄ-ի կրթական բարեփոխումների և դասախոսների վերապատրաստման բաժինը Օտար լեզուների ամբիոնի դոցենտ, մ.գ.թ. … Կարդալ ավելին →
-
«Ժառանգության պահպանություն՝ հանուն կայուն ապագայի» խորագրով միջազգային գիտաժողովի հրավեր
Հայաստանի ազգային գրադարանը կազմակերպում է «Ժառանգության պահպանություն՝ հանուն կայուն ապագայի» խորագրով միջազգային գիտաժողով՝ նվիրված Հայ գրատպության … Կարդալ ավելին →
-
Երիտասարդական զբոսաշրջության 1-ին համաշխարհային գագաթնաժողովին մասնակցելու հնարավորություն
Իտալիայի Սորենտո քաղաքում ՄԱԿ–ի Զբոսաշրջության համաշխարհային կազմակերպության (UNWTO) և Իտալիայի Հանրապետության կառավարության աջակցությամբ հունիսի 27-ից հուլիսի 3-ը կկայանա Երիտասարդական զբոսաշրջության … Կարդալ ավելին →
-
Ընտանիքի միջազգային օրվան նվիրված լուսանկարչական ցուցահանդեսի հրավեր
«ՍՕՍ Մանկական Գյուղեր» ՀԲՀ «Համակարգային խնդիրների վերհանում. աջակցություն երեխաների պաշտպանության ոլորտի բարեփոխումներին Հայաստանում» ծրագիրը հրավիրում է ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի ուսանողներին` … Կարդալ ավելին →
-
ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի՝ 2022թ. առկա ուսուցման ընդունելություն
Սիրելի՛ դիմորդ, 2022թ. ապրիլի 15-ից մեկնարկել է 2022-2023 ուսումնական տարվա բակալավրիատի ընդունելության I փուլի առցանց հայտագրման գործընթացը: Դիմում-հայտերը լրացնելու համար … Կարդալ ավելին →
-
«Ասպիրանտների և երիտասարդ հայցորդների հետազոտությունների աջակցության ծրագիր-2022» մրցույթ
ՀՀ ԿԳՄՍՆ գիտության կոմիտեն կազմակերպում է գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության պայմանագրային (թեմատիկ) ֆինանսավորման նպատակով գիտական թեմաների հայտերի ընտրության «Ասպիրանտների և … Կարդալ ավելին →
Նորություններ
-
ԵՊՀ ռեկտոր Հովհաննես Հովհաննիսյանի շնորհավորական ուղերձը՝ Մայր բուհի հիմնադրման 103-ամյակի առթիվ
Շնորհավորում եմ բոլորիս պատմական այս կարևորագույն օրվա կապակցությամբ, իսկ երիտասարդներին և ուսանողներին մաղթում եմ ստեղծագործ ու արդյունավետ գործունեություն։ Մեր երկրի … Կարդալ ավելին →
-
«Իրավիճակը Մերձավոր Արևելքում և անդրադարձը հայ համայնքի վրա» թեմայով դաս-քննարկում
2022թ․ մայիսի 14-ին ԵՊՀ ԻՄ-ի կրթական բարեփոխումների և դասախոսների վերապատրաստման բաժինը Հայոց պատմության և հասարակագիտության ամբիոնի հետ համատեղ կազմակերպել էր … Կարդալ ավելին →
-
Կայացավ Սայաթ-Նովայի ծննդյան 300-ամյա հոբելյանին նվիրված միջոցառում
2022թ. մայիսի 14-ին՝ Վարդատոնին ընդառաջ, ԵՊՀ ԻՄ-ում տեղի ունեցավ Սայաթ-Նովայի ծննդյան 300-ամյա հոբելյանին նվիրված գրական-գեղարվեստական միջոցառում, որը նախաձեռնել և … Կարդալ ավելին →
-
Բաց դաս «Հոգեբանություն» մասնագիտության 3-րդ կուրսում
2022թ. մայիսի 12-ին «Արտակարգ իրավիճակների հոգեբանություն» դասընթացի շրջանակներում ԵՊՀ ԻՄ-ի «Հոգեբանություն» մասնագիտության 3-րդ կուրսում կայացավ «Արցախյան 2-րդ պատերազմի և համավարակի … Կարդալ ավելին →
-
Ուսումնական պրակտիկայի շրջանակներում այցելություններ Իջևան–Գավառ–Մարտունի–Եղեգնաձոր–Ջերմուկ երթուղով
2022թ. մայիսի 11-ին ԵՊՀ ԻՄ-ի «Զբոսաշրջություն» մասնագիտության 2-րդ (առկա) և 3-րդ (հեռակա) կուրսերի ուսանողներն ուսումնական պրակտիկայի ղեկավարների՝ Տուրիզմի կառավարման և մշակութաբանության ամբիոնի ասիստենտ, մ.գ.թ. Հ.Ազիզյանի, ասիստենտ Պ.Ասիլբեկյանի և դասախոս Ս.Սաֆարյանի … Կարդալ ավելին →