Ijevan Branch of Yerevan State University

Մասնաճյուղում անցկացվեց «Դասախոսի աշխատանքը ուսանողակենտրոն ուսուցման տեսանկյունից» թեմայով վերապատրաստման դասընթաց

2015թ. մայիսի 30-ին ԵՊՀ ԻՄ-ի տնօրենի խորհրդական, ֆիզմաթ. գիտ. թեկնածու, դոցենտ Անուշավան Մակարյանը մասնաճյուղի դասախոսների համար իրականացրեց «Դասախոսի աշխատանքը ուսանողակենտրոն ուսուցման տեսանկյունից» թեմայով վերապատրաստման դասընթաց:

Մասնաճյուղում անցկացվեց  «Դասախոսի աշխատանքը ուսանողակենտրոն ուսուցման տեսանկյունից» թեմայով վերապատրաստման դասընթաց

Դասընթացի ժամանակ շնորհանդեսի ուղեկցությամբ հիմնականում քննարկվեցին հետևյալ հարցերը.

  • Ուսանողակենտրոն և դասախոսակենտրոն մոտեցումներ,
  • Կրթության որակ և որակի ապահովում,
  • Դասախոսների ներգրավվածութան կարևորությունը որակի ներքին ապահովման գործընթացներում:

Մասնաճյուղում անցկացվեց  «Դասախոսի աշխատանքը ուսանողակենտրոն ուսուցման տեսանկյունից» թեմայով վերապատրաստման դասընթաց
Մասնավորապես ներկայացվեցին դասախոսակենտրոն և ուսանողակենտրոն մոտեցումների առանձնահատկությունները, որակի կառավարման վերջնարդյունքային, գործընթացային, վերջնարդյունքագործընթացային մոտեցումները:

Հարցադրումների միջոցով պարզաբանվեցին, թե ինչ բնույթի կրթական ծառայություններ են մատուցվում մասնաճյուղում, իրատեսական են արդյոք նման մոտեցումների կիրառումը, ինչպիսի խոչընդոտներ են նկատվում ուսանողակենտրոն կրթություն իրականացնելու ճանապարհին:

Մասնաճյուղում անցկացվեց  «Դասախոսի աշխատանքը ուսանողակենտրոն ուսուցման տեսանկյունից» թեմայով վերապատրաստման դասընթաց

 

Մատնանշվեցին բուհերում ներկայումս իրականացվող գործընթացները.

  • Ստեղծում են որակի ապահովման կառույցներ,
  • Փորձում են կանոնակարգել գործընթացները. մշակում են բազմաթիվ փաստաթղթեր,
  • Բարելավում են կրթական ծրագրերը,
  • Իրականացնում են ինքնավերլուծություն և պատրաստում զեկույցներ, վեր են հանում սեփական կարիքները,
  • Իրականացնում են վերապատրաստումներ:

Ցույց տրվեց դասախոսական կազմի ներգրավվածության անհրաժեշտությունն ու պատասխանատվությունը բուհում իրականացվող որոշակի գործընթացներում (ծրագրերի մշակում, գնահատում ու բարելավում, կրթական վերջնարդյունքների և բովանդակության մշակում, ՈԱՇ, մասնագիտությունների սեկտորյալ շրջանակ, կրթական չափորոշիչներ, բենչմարքինգ, փորձաքննություն, ուսումնառության արդյունք, դասավանդման, ուսումնառության և գնահատման մեթոդներ և այլն):

Մասնաճյուղում անցկացվեց  «Դասախոսի աշխատանքը ուսանողակենտրոն ուսուցման տեսանկյունից» թեմայով վերապատրաստման դասընթաց

Դասախոսական աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման ուղղությամբ կարևորվեցին մասնագիտական ինքնազարգացումը և կարիքների արտահայտումը.

  • Քննադատական վերաբերմունքը սեփական գործունեությանը,
  • Ինքնակրթությունը բոլոր հնարավոր միջոցներով,
  • Մասնակցությունը բուհի կողմից կազմակերպված վերապատրաստումներին,
  • Մասնակցությունը ամբիոններում իրականացվող որակի ապահովման գործընթացներին,
  • Լավագույն փորձի ուսումնասիրությունը և տարածումը,
  • Համագործակցությունը բուհի որակի ապահովման կառույցի հետ: