Երևանի պետական համալսարանի Իջևանի մասնաճյուղ

Մարատ Զուրաբյան – Բառախաղը որպես գեղարվեստական պատ­կե­րա­վոր­ման միջոց

Марат Зурабян Игра слов как художественный прием.В статье анализируется функция игры слов в романе М. Булгакова «Мастер и Мар­га­рита». У Булгакова игра слов чаще ориентирована не на комизм фразы, а ста­вит целью выделение мысли и сосредоточение на ней внимания через эффект нео­жи­дан­ности, «обманутого ожидания». Комизм, если он и есть, создает до­пол­ни­тель­ный, а не основной эффект. Случаи игры слов в романе обладают своей спецификой: они, как правило, ориентированы не на микроконтекст, а на контекст всего произ­ве­де­ния и прежде всего работают на роман в целом.

 

Մարատ ԶուրաբյանԲառախաղը որպես գեղարվեստական պատ­կե­րա­վոր­ման միջոց: – Հոդվածում քննության է առնվում բառախաղի դերը Մ. Բուլ­գա­կո­վի «Վարպետը և Մարգարիտան» վեպի բնագրում: Գրողի մոտ բառախաղը հա­ճախ պայմանավորված է ոչ թե խոսքի կոմիզմով, այլ նպատակ է հե­տա­պնդում առավելապես շեշտը դնել նրա անսպասելիության վրա «խաբված սպա­սում»: Իսկ եթե վեպում կա կոմիզմի դրսևորում, ապա այն ստեղծում է ոչ թե հիմ­նա­կան, այլ լրացուցիչ տպավորություն: Ստեղծագործության մեջ բառախաղի դրսևո­րումները ունեն իրենց առանձնահատկությունները. Նրանք որպես կանոն կենտ­րո­նանում են ոչ թե վեպի միկրոտեքստի, այլ բնութագրական են դաոնում ողջ համատեքստի համար:

 

Marat Zurabyan – Pun as an artistic  expressive means. – The role of the pun in the original of M. Bulgakov’s novel “Master and Margarita” is discussed in the article.  For the writer the pun is not only conditioned by the comic of the word, but also is aimed to lay stress on its unexpectedness /deceived waiting/. But if there is ma­ni­fes­ta­tion of the comic in the text,it creates not only basic but also additional impression. In the work the manifestation of the pun have their peculiarities: they, as a rule, are con­cent­rated not only on the microtext but also become characteristic for the whole con­text.

 

Էջեր