Երևանի պետական համալսարանի Իջևանի մասնաճյուղ

Սարգիս Բալբաբյան – Գագիկ Հովունցի երկու պիեսները կոնտրաբասի և դաշնամուրի համար (1972)

Սարգիս ԲալբաբյանԳագիկ Հովունցի երկու պիեսները կոնտրաբասի և դաշնամուրի համար (1972): – Հոդ­վա­ծում տե­սա­կան և միա­ժա­մա­նակ կա­տա­րո­ղա­կան վեր­լու­ծութ­յան են են­թարկ­ված Գա­գիկ Հո­վուն­ցի կոնտ­րա­բա­սի և դաշ­նա­մու­րի հա­մար գրված Եր­կու պիես­նե­րը: Հե­ղի­նակն անդ­րա­դառ­նում է պիես­նե­րի կա­ռուց­ված­քին, ներ­կա­յաց­նում դրանց մեկ­նա­բան­ման սե­փա­կան տե­սա­կետ­նե­րը` ել­նե­լով ոչ միայն կոնտ­րա­բա­սի կա­ռուց­ված­քա­յին ա­ռանձ­նա­հատ­կութ­յուն­նե­րից, այլև կոմ­պո­զի­տո­րի ի­մաս­տա­յին գա­ղա­փար­նե­րից: Հոդ­վա­ծում ներ­կա­յաց­ված են կոնտ­րա­բա­սի` սկոր­դա­տու­րա­յի կի­րառ­ման մե­թոդ­նե­րը: Հե­ղի­նա­կը բա­ցա­հայ­տում է, որ պիես­նե­րում առ­կա են այն­պի­սի ին­տո­նա­ցիոն կա­ռուց­վածք­ներ, ո­րոնք խիստ բնո­րոշ են հայ մո­նո­դիկ ե­րաժըշ­տա­կան մտա­ծո­ղութ­յա­նը:

 

Саргис Балбабян – Две пьесы Гагика Овунца для контрабаса и фортепиано (1972).В статье представлен теоретический и одновременно исполнительский ана­лиз Двух пьес Гагика Овунца для контрабаса и фортепиано. Автор статьи об­ра­щает­ся к структуре вышеуказанных пьес, представляет собственное видение ин­тер­пре­таций произведений, исходя не только из конструктивных особенностей конт­ра­баса, но и смысловой идеи композитора. В статье представлены методы при­ме­нения скордатуры на контрабасе. Автор выявляет в пьесах интонационные струк­туры, характерные для армянской монодической музыки.

 

Sargis Balbabyan – Two pieses by Gagik Hovunts for double bass and piano (1972). The article presents the theoretical and simultaneously the performing ana­lysis of the composition Two pieces for double bass and piano by Gagik Hovunts. The au­thor of the article focuses the attention on the structures of the compositions, rep­re­sents his own vision of interpretations of the pieces, basing not only on the design fea­tu­res of double bass, but also on the semantic ideas of the composer. The article presents me­thods for applying scordatura on double bass. The author also reveals in plays some in­to­nation structures, which are characteristic to the Armenian monodic music.

 

Էջեր