Երևանի պետական համալսարանի Իջևանի մասնաճյուղ

Տիգրան Խառատյան – Մասնագիտական բառապաշարի ուսուցման ճանաչողական-լեզվական մոտեցումը

Տիգրան ԽառատյանՄասնագիտական բառապաշարի ուսուցման ճանաչողականլեզվական մոտեցումը: – Հոդ­վա­ծում քննարկ­վում են ընտ­րութ­յան ու «Միա­ձուլ­ման և Կ­լան­ման» թե­մա­յի օ­րի­նա­կով տեր­մի­նա­բա­նա­կան բա­ռա­պա­շա­րի ներ­կա­յաց­ման մի­ջոց­նե­րը: Հոդ­վա­ծի տե­սա­կան մա­սում նկա­րագր­վում են գի­տե­լիք­նե­րի եր­կու տե­սակ­ներ՝ ի­մա­ցա­բա­նա­կան և գոր­ծըն­թա­ցա­յին, ո­րոնց հի­ման վրա մշակ­վում են ճա­նա­չո­ղա­կան և լեզ­վա­կան ի­րա­վա­սութ­յուն­ներ: Հա­կիրճ ամ­փոփ­վում են կրթութ­յան կա­ռու­ցո­ղա­կան մո­դե­լի հիմ­նա­կան դրույթ­նե­րը, ո­րոնց հիմ­նա­կան նպա­տա­կը հան­դի­սա­նում է ան­հա­տա­կան կա­ռույ­ցի կազ­մա­վո­րու­մը, և ներ­կա­յաց­վում է ու­սում­նա­կան նյու­թի ճա­նա­չո­ղա­կան ձևա­վոր­ման հնա­րա­վո­րութ­յուն­նե­րը՝ այդ նպա­տա­կին հաս­նե­լու հա­մար: Հե­ղի­նա­կը ներ է մու­ծում ճա­նա­չո­ղա­կան մո­դե­լի հաս­կա­ցութ­յու­նը, ո­րը ար­տա­ցո­լում է գի­տե­լիք­նե­րի ո­րո­շա­կի մա­սի հաս­կա­ցութ­յուն­նե­րի հա­մա­կար­գը և­ այդ տար­րե­րի միջև կա­պը:

 

Тигран ХаратянКогнитивно-лингвистический подход в обучении про­фес­сио­наль­ной лексике. – В статье рассматриваются способы отбора и презентации тер­ми­но­логической лексики на примере темы “Слияния и поглощения”. В тео­ре­ти­чес­кой части статьи описываются два типа знаний – эпистемологические и про­це­дур­ные на основе которых вырабатываются когнитивная и лингвистическая ком­пе­тен­ции. Кратко суммируются основные положения конструктивистской мо­де­ли обучения, основной целью которой является формирование “личностного конс­трукта”, и демонстрируются возможности когнитивного моделирования учеб­но­го материала для достижения этой задачи. Автор вводит понятие когнитивной мо­де­ли, отражающей понятийную систему определенной области знаний и связи меж­ду ее элементами, как дидактического приема введения и объяснения новой тер­ми­нологической лексики.

 

Tigran Kharatyan Cognitive and linguistic approach in teaching professional lexi­con. – In the article it is discussed the means of selection and presentation of ter­mi­no­lo­gi­cal lexicon on the example of the theme of “Mergers and Acquisitions”. In the theo­re­ti­cal part of the article it is being described two types of knowledge – epis­te­mo­lo­gi­cal and procedural types, when cognitive and linguistic competencies are being pro­du­ced. The main provisions of the constructivist model of learning are summarizing, which main aim is considered to be formation of “Individual construct”, and de­monst­ra­tion of possibilities of cognitive modeling of educational material for achieving the aim. The author introduces the concept of cognitive modeling reflecting the conceptual sys­tem of a particular knowledge area and communication between its elements, as a di­dac­tic introduction and explanation of the reception of new terminological lexicon.

 

Էջեր