Տիգրան Խառատյան – Մասնագիտական բառապաշարի ուսուցման ճանաչողական–լեզվական մոտեցումը: – Հոդվածում քննարկվում են ընտրության ու «Միաձուլման և Կլանման» թեմայի օրինակով տերմինաբանական բառապաշարի ներկայացման միջոցները: Հոդվածի տեսական մասում նկարագրվում են գիտելիքների երկու տեսակներ՝ իմացաբանական և գործընթացային, որոնց հիման վրա մշակվում են ճանաչողական և լեզվական իրավասություններ: Հակիրճ ամփոփվում են կրթության կառուցողական մոդելի հիմնական դրույթները, որոնց հիմնական նպատակը հանդիսանում է անհատական կառույցի կազմավորումը, և ներկայացվում է ուսումնական նյութի ճանաչողական ձևավորման հնարավորությունները՝ այդ նպատակին հասնելու համար: Հեղինակը ներ է մուծում ճանաչողական մոդելի հասկացությունը, որը արտացոլում է գիտելիքների որոշակի մասի հասկացությունների համակարգը և այդ տարրերի միջև կապը:
Тигран Харатян – Когнитивно-лингвистический подход в обучении профессиональной лексике. – В статье рассматриваются способы отбора и презентации терминологической лексики на примере темы “Слияния и поглощения”. В теоретической части статьи описываются два типа знаний – эпистемологические и процедурные на основе которых вырабатываются когнитивная и лингвистическая компетенции. Кратко суммируются основные положения конструктивистской модели обучения, основной целью которой является формирование “личностного конструкта”, и демонстрируются возможности когнитивного моделирования учебного материала для достижения этой задачи. Автор вводит понятие когнитивной модели, отражающей понятийную систему определенной области знаний и связи между ее элементами, как дидактического приема введения и объяснения новой терминологической лексики.
Tigran Kharatyan – Cognitive and linguistic approach in teaching professional lexicon. – In the article it is discussed the means of selection and presentation of terminological lexicon on the example of the theme of “Mergers and Acquisitions”. In the theoretical part of the article it is being described two types of knowledge – epistemological and procedural types, when cognitive and linguistic competencies are being produced. The main provisions of the constructivist model of learning are summarizing, which main aim is considered to be formation of “Individual construct”, and demonstration of possibilities of cognitive modeling of educational material for achieving the aim. The author introduces the concept of cognitive modeling reflecting the conceptual system of a particular knowledge area and communication between its elements, as a didactic introduction and explanation of the reception of new terminological lexicon.