Հովհաննիսյան Քնարիկ Ասլանի
ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏ
Մանկավարժության և հոգեբանության ամբիոն
Կրթություն
- 1996-2000թթ.- Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտի /համալսարանի/ մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի հայցորդ
- 1990-1995թթ. -Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտի ֆիզիկամաթեմատիկական ֆակուլտետի ֆիզիկա և մաթեմատիկա բաժին /դիպլոմ՝ Ա №018758, տրված 1995թ. հունիսի 28-ին, ք. Երևան, գրանցման № 189/
Գիտական աստիճան
2016թ.- Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, «Մաթեմատիկական մոդելավորումը որպես միջառարկայական կապերի իրականացման արդյունավետ միջոց», ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» /մաթեմատիկա/ մասնագիտությամբ, Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում գործող մանկավարժության 020 մասնադիտական խորհուրդ
Աշխատանքային փորձ
- 2016-2017թթ. Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամի՝ ,,Դասագրքերին և ուսուցչի ձեռնարկներին ներկայացվող պահանջների կիրառման մասին միջազգային փորձի ուսումնասիրում և ՀՀ-ում օգտագործվող դասագրքերին և ուսուցչի ձեռնարկներին ներկայացվող չափորոշիչների կազմում, խորագրով դրամաշնորհային ծրագրի փորձագետ
- 2006թ. մինչև օրս՝ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան՝ մաթեմատիկայի և տարրական ուսուցման մեթոդիկայի ամբիոնի ասիստենտ
- 2015 թ. մինչև օրս՝ մաթեմատիկական կրթության գիտական լաբորատորիա
- 2014թ. մինչև օրս՝ Երևանի Գր. Նարեկացու անվան 137 դպրոցի բնագիտական առարկաների գծով փոխտնօրեն
- 1996թ. մինչև օրս՝ Երևանի Գր. Նարեկացու անվան 137 դպրոց՝ մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի ուսուցիչ
- 1993-1996թթ. Մասիսի երեկոյան /հերթափոխային/ դպրոց՝ մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի ուսուցիչ
Շնորհակալագրեր, հավաստագրեր և վկայականներ
- Կրթական գործընթացի արդյունավետության բարձրացմանը նվիրված սեմինար /2016/
- Certificate ,,The issues of educational quality measurability and assessment,,
- International Scientific Conference /2015/
- ՀՀ ազգային ժողովի նախագահի շնորհակալագիր՝ «Կրթության բնագավառում ունեցած մեծ ավանդի համար» /2016/
Դասընթացների վարում
Բակալավրի կրթական ծրագիր
- Մաթեմատիկայի ներածություն
- Մաթեմատիկայի տարրական դասընթացի տեսական հիմունքներ
- Երկրաչափության տարրական դասընթացի տեսական հիմունքներ
- Տարրական դասարաններում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկա
Մագիստրոսի կրթական ծրագիր
- Կոգնիտիվ մաթեմատիկա
Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը`
- տարրական, հիմնական և ավագ դպրոցների բնագիտամաթեմատիկական առարկաների միջառարկայական կապերի իրագործման մեթոդական մշակումներ
- դասագրքերին և ուսուցչի ձեռնարկներին ներկայացվող չափորոշիչների կազմում,
- մաթեմատիկայի առարկայական չափորոշիչների պահանջների գործնական մշակումներ /ուսումնամեթոդական փաթեթների, առաջադրանքների շտեմարանների, ուսումնական արդյունքների գնահատման գործիքների, թեստերի, էլեկտրոնային ռեսուրների պատրաստում/
- մաթեմատիկայի ուսուցման հոգեբանամանկավարժական հիմունքներ
- Կոգնիտիվ մաթեմատիկա,, ընտրովի դասընթացի ուսումնամեթոդական համալիրի մշակում
- Մաթեմատիկա,, և ,,Մաթ. դաս. մեթ.,, ընտրովի դասընթացի ուսումնամեթոդական համալիրի մշակում
Լեզուների իմացություն
Հայերեն / տիրապետում եմ գերազանց/,
ռուսերեն /տիրապետում եմ ազատ/ ,
անգլերեն /կարդում և հաղորդակցվում եմ բառարանի օգնությամբ/
Համակարգչային հմտություններ՝ Windows 9×/2000/XP/2003/Vista7/8, Microsoft Offise 2003/2007/2010/2013, Internet Use, Adobe Photoshop.