2015թ. ապրիլի 25-ին ԵՊՀ ԻՄ-ի տնօրենի խորհրդական Ա.Մակարյանը մասնաճյուղի տարբեր ստորաբաժանումների 34 աշխատակիցների համար իրականացրեց «Ինքնավերլուծության իրականացում. ՈԱԱԿ մոտեցումներ» թեմայով վերապատրաստման դասընթաց:
Վերապատրաստման դասընթացի նպատակն էր ներկայացնել ինքնավերլուծության իրականացման կարևորությունը մասնաճյուղում իրականացվող մասնագիտությունների կրթական ծրագրերի, ուսանողների ուսումնառության որակի բարելավման գործում, զարգացնել մասնակիցների` ինքնավերլուծություն իրականացնելու կարողությունները:
Դասընթացի ժամանակ պրեզենտացիայի ուղեկցությամբ քննարկվեցին հետևյալ առանցքային հարցերը.
• ի՞նչ է ինքնավերլուծությունը,
• ինքնավերլուծության նպատակները,
• ինքնավերլուծության կազմակերպումը,
• փորձագիտական գնահատման մոտեցումները,
• ինքնավերլուծության իրականացման քայլերը,
• գործնական խորհուրդներ ինքնավերլուծություն իրականացնողներին:
Ներկայացվեց, որ ինքնավերլուծությունն իրականացվում է հաստատության կամ ՄԿԾ-ի շրջանակներում՝ գնահատելու, թե արդյոք բուհի մատուցած կրթական ծառայությունները, ինչպես նաև ՄԿԾ-ները ծառայում են նախանշված կրթական նպատակներին և ուսումնառության վերջնարդյունքներին:
Մատնանշվեցին ինքնավերլուծության հիմնական նպատակները `
• խթանել պարտավորվածությանը՝ իրականացնելով ներքին և արտաքին գնահատումների արդյունքում ձեռք բերված երաշխավորումները,
• գնահատվող հաստատության կամ ՄԿԾ-ի համար ապահովել տեղեկատվության համապատասխան հիմքեր` որոշումներ կայացնելու (պլանավորման) համար,
• ապահովել գրավոր նյութեր, որոնք կարող են օգտագործվել թե՛ արտաքին փոխդիտարկման և թե՛ հաստատությունը ամբողջությամբ գնահատելու ժամանակ:
Ինքնավերլուծության համար կարևորվեցին օբյեկտիվ, կառավարելի լինելու և զարգացման ուղղությամբ գնալու գործոնները:
Նախանշվեցին ինքնավերլուծութան իրականացման համար անհրաժեշտ պայմանները.
• աշխատանքային խմբի ձևավորում,
• ինքնավերլուծություն իրականացնող խմբին ներկայացվող պահանջների սահմանում և նրա ձևավորում,
• ինքնավերլուծություն իրականացնող խմբի գործառույթների պարզաբանում,
• չափանիշների և չափորոշիչների մեկնաբանությանը /ՈԱԱԿ-ի հետ /,
• առաջացող դժվարությունների քննարկում,
• լավագույն փորձի ուսումնասիրում և այլն:
Ներկայացվեցին ինքնավերլուծություն իրականացնող խմբի հիմնական գործառույթները.
• ինքնավերլուծության գործընթացի կազմակերպում,
• դերերի, պատասխանատվությունների և ռեսուրսների բաշխում,
• անհրաժեշտ տեղեկատվության հավաքագրում և տարածում (սոցհարցումներ, քննարկումներ, ներկայացումներ և այլն),
• ստացված տեղեկատվության մշակում,
• արդյունքների մեկնաբանում և հիմնավորում,
• վերլուծության իրականացում,
• մասնակցություն հիմնական աշխատանքային խմբի կողմից կազմակերպվող միջոցառումներին (չափորոշիչների, վերլուծության արդյունքների քննակումներ և այլն):
«Ինքնավերլուծության իրականացում. ՈԱԱԿ մոտեցումներ» թեմայով վերապատրաստման դասընթացը բավականին խորն էր ու բովանդակալից. այն մեծապես նպաստեց մասնակիցների` ինքնավերլուծություն իրականացնելու կարողությունների զարգացմանը: