Մկոյան Աշխեն Համլետի

me 1 - копия (1)

ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ  ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏ

Մանկավարժության և հոգեբանության ամբիոն

Կրթություն

2014թ.-ից   ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի  հոգեբանության բաժնի ասպիրանտուրա

2010-2012թթ.  ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի  հոգեբանության բաժին, մագիստրատուրա՝ կլինիկական հոգեբանություն և հոգեթերապիա մասնագիտացմամբ

2006-2010թթ.  ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի  հոգեբանության բաժին, բակալավր

Դասընթացներ

  • 2009թ. Հայաստանի երիտասարդ կանանց ասոցիացիայի կողմից կազմակերպած «Ժամանակն է լինել առաջնորդ» կանանց և աղջիկների համար նախատեսված առաջնորդության դասընթաց,
  • 2010թ.-ից Երիտասարդ առաջնորդների դպրոց
  • 2015թ. Ուսուցանողների ուսուցանման դասընթաց

Մասնագիտական վերապատրաստում

  • 2009 թ. “Հոգեդինամիկ թերապիա, Ֆրոյդյան մոդել”, գործնական դասընթաց ԵՊՀ Կիրառական հոգեբաության կենտրոն (այսուհետ` ԿՀԿ)
  • 2010թ. “Կոգնիտիվ-վարքաբանական հոգեթերապիա”, գործնական դասընթաց, 1-ին փուլ ԵՊՀ ԿՀԿ
  • 2011 թ. “Կոգնիտվ-վարքաբանական հոգեթերապիա”, գործնական դասընթաց, 2-րդ փուլ ԵՊՀ ԿՀԿ
  • 2011թ. “Նեյրոլինգվիստիկական ծրագրավորում. Մետամոդել”, գործնական դասընթաց ԵՊՀ ԿՀԿ
  • 2012թ. “Նեյրոլինգվիստիկական ծրագրավորում. Խարսխման տեխնիկա”, գործնական դասընթաց ԵՊՀ ԿՀԿ
  • 2012թ. “Մանկական հոգեթերապիա”, գործնական դասընթաց ԵՊՀ ԿՀԿ
  • 2012թ. “Խմբային թրեյնինգների վարման բազային հմտություններ (TOT)”, ԵՊՀ ԿՀԿ

Մասնագիտական գործունեություն

2014թ. –ից  մինչ այսօր «Հարմոնիա» հոգեբանության հանրային զարգացման կենտրոն ՀԿ-ի հիմադիր նախագահ, թրեյներ, հոգեբան-խորհրդատու

2015թ. դեկտեմբերից   2016թ.  հունիս Ամերիաբանկ ՓԲԸ, Մարդկայաին ռեսուրսների կառավարման բաժին, ստաժոր

2012-2014թթ..  Գոյ հոգեբանական կենտրոն   հոգեբան, թրեյներ

2012թ. հունվար-մայիս Էրեբունի բժշկական կենտրոն` չորս ամիս պրակտիկա որպես հոգեբան

2011թ.-ից մինչ այսօր <<Սփյուռքահայ ուսանողների խորհուրդ>> ՈՒՀԿ- ի Հոգեբանական ակումբի ղեկավար  (թրեյներ, հոգեբան-խորհրդատու)

2010թ. ապրիլ-մայիս Ղ-Տելեկոմ (ՎիվաՍել-ՄՏՍ) ստաժոր

Հեղինակային թրեյնինգների թեմատիկ ծածկույթ

  • Անձնային աճ և ինքնազարգացում
  • Ոչ վերբալ վարք – մարմնի լեզուն որպես անձի բացահայտման միջոց
  • Հաղորդակցման հմտություններ
  • Հուզական ինտելեկտ և հույզերի կառավարում
  • Ինքնակառավարման և ռելաքսային հմտությունների ձևավորում
  • Թիմի կառուցում (Team building) և խմբային մթնոլորտի բարելավում
  • Ժամանակի կառավարում և այլն