Type:
Bachelor
Speciality:
021201.01.6 - Դիզայն
Specialisation:
021201.01.6 - Դիզայն
Qualification awarded:
Արվեստի բակալավր
Programme academic year:
2023/2024
Mode of study:
Full time
Language of study:
Հայերեն
1. Admission criteria/requirements
· Միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթության վկայական,
· Կամ նախնական մասնագիտական կրթության վկայական, որում կա գրառում դիմորդի`
միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթություն ստանալու վերաբերյալ,
· Կամ միջին մասնագիտական կրթության վկայական,
Դիմորդը հանձնում է ընդունելության քննություններ հետևյալ առարկաներից՝ «Գծանկարչություն»,
«Կոմպոզիցիա»:
Ընդունելությունը կատարվում է ԵՊՀ ԻՄ–ում հանձնած ընդունելության ներբուհական քննությունների
արդյունքների հիման վրա:
· Կամ նախնական մասնագիտական կրթության վկայական, որում կա գրառում դիմորդի`
միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթություն ստանալու վերաբերյալ,
· Կամ միջին մասնագիտական կրթության վկայական,
Դիմորդը հանձնում է ընդունելության քննություններ հետևյալ առարկաներից՝ «Գծանկարչություն»,
«Կոմպոզիցիա»:
Ընդունելությունը կատարվում է ԵՊՀ ԻՄ–ում հանձնած ընդունելության ներբուհական քննությունների
արդյունքների հիման վրա:
2. Programme Objectives
· Պատրաստել բարձր որակավորման բակալավր-մասնագետներ, ովքեր իրերի նախագծման
պրոցեսում տիրապետում են արդի ստեղծագործական մտածելակերպի և համակարգչով դիզայն
ծրագրերի կատարման հմտությունների, հագուստի նախագծման և մոդելավորման
հմտությունների:
· Ուսանողների համար ապահովել կրթական միջավայր և տեսական և գործնական
դասընթացների շնորհիվ շրջանավարտների մոտ ձևավորել գիտելիքներ, կարողություններ և
հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են մասնագիտական ոլորտում հաջողությունների հասնելու,
ուսանողների գեղագիտական, ինտելեկտուալ, վերլուծական և կատարողական
կարողությունների զարգացման համար:
պրոցեսում տիրապետում են արդի ստեղծագործական մտածելակերպի և համակարգչով դիզայն
ծրագրերի կատարման հմտությունների, հագուստի նախագծման և մոդելավորման
հմտությունների:
· Ուսանողների համար ապահովել կրթական միջավայր և տեսական և գործնական
դասընթացների շնորհիվ շրջանավարտների մոտ ձևավորել գիտելիքներ, կարողություններ և
հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են մասնագիտական ոլորտում հաջողությունների հասնելու,
ուսանողների գեղագիտական, ինտելեկտուալ, վերլուծական և կատարողական
կարողությունների զարգացման համար:
3. Educational outcomes of the programme
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- Ա1. Միջավայրի, արդյունաբերական և հագուստի դիզայնի խնդիրների լուծման ընթացքում ցուցաբերելու գեղագիտության, արվեստի և դիզայնի տեսության ու պատմության իմացությունֈ
- Ա2. Ներկայացնելու դիզայնի ոլորտի արդի և հիմնարար հասկացությունները, տեսությունները և մեթոդները առաջադեմ գիտելիքների հետ միասին:
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- Բ1. Ցուցաբերելու ստեղծագործական մոտեցում և առաջարկելու ինքնուրույն լուծումներ միջավայրի, – 2 – արդյունաբերական կամ հագուստի դիզայնի նախագծերի մշակման ժամանակ` հաշվի առնելով դիզայնի ոլորտում եղած ժամանակակից միտումները և սպառողի (պատվիրատուի) պահանջները:
- Բ2. Ստեղծելու և վերարտադրելու վիզուալ ուղերձներ՝ օգտագործելով ժամանակակից տեխնոլոգիաներ և գործիքներ /գծագրություն, հեռանկար, մանրակերտի ստեղծում, ժամանակակից տառատեսակներ, լուսանկարչություն, եռաչափ մոդելավորում/:
- Ինքնուրույն ընտրելու դիզայն նախագծի տեխնիկական հաշվարկի եղանակներ և հիմնավորելու դրանք՝ կիրառելով դիզայնում կոմպոզիցիայի վիզուալ կազմակերպման, ծավալագոյացման, ֆունկցիոնալ վերլուծության, նյութերի և դրանց արտադրության, գունանկարչության, գծանկարչության, գունատեսության, էրգոնոմիկայի, բիոնիկայի և արխիտեկտոնիկայի սկզբունքները:
- Բ4. Մակետավորման և մոդելավորման աշխատանքներում արհեստավարժ կիրառելու քանդակի սկզբունքները և հնարները:
- Բ5. Դիզայնի ոլորտի արդի և հիմնարար հասկացությունների, տեսությունների և մեթոդներ և առաջադեմ գիտելիքների հետ միասին կիրառելու սեփական գործունեությունը կազմակերպելու և մասնագիտական խնդիրները լուծելու կարողություն:
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- Գ1. Կիրառելու սոցիալ-տնտեսագիտական գիտելիքները և մեթոդները մասնագիտական և հասարակական խնդիրները լուծելու ժամանակ:
- Գ2. Մայրենի և որևէ օտար լեզվով տրամաբանորեն ճիշտ փաստարկված և հստակ կառուցելու բանավոր ու գրավոր խոսք մասնագիտական հանրույթում:
- Գ3. Պահպանելու մասնագիտական էթիկայի նորմերը:
- Գ4. Ստանձնելու անձնական պատասխանատվությունը ազգի և պետության հանդեպ, իր գործունեությամբ նպաստելու ժողովրդավարական սկզբունքերի իրագործմանը, ազգային և համամարդկային արժեքների տարածմանը:
- Գ5.Կառավարելու մասնագիտական գործառույթներ ու ծրագրեր, ղեկավարելու աշխատանքային թիմ, աշխատելու թիմում և պատասխանատվություն ստանձնելու նրա անդամների մասնագիտական գործունեության համար:
- Գ6.Տիրապետելու բավարար գիտելիքների ու կարողությունների` բարձրագույն կրթության երկրորդ մակարդակում համապատասխան բնագավառում ուսումը շարունակելու համար և բացահայտելու իր կրթական պահանջմունքները և/կամ կարիերայի հնարավորությունները հետագա ուսումնառության ուղիները որոշելու համար:
- Գ7.Կողմնորոշվելու արտակարգ իրավիճակներում և անհրաժեշտության դեպքում ցուցաբերելու ա- ռաջին բուժօգնություն:
- Գ8.Կիրառելու ՏՀՀ-ները մասնագիտական ոլորտներում խնդիրներ լուծելու և աշխատանքները արագացնելու համար:
- Գ9.Վերլուծելու և եզրահանգումներ անելու՝ դրսևորելով քննական մտածողություն, ինչպես նաև ցուցաբերելու ստեղածագործական մոտեցում մասնագիտական ոլորտի խնդիրները բացահայտելու և տարբեր լուծումներ առաջադրելու համար:
4. Assessment methods
42. ԵՊՀ ԻՄ-ում գործում է ուսանողների գնահատման բազմագործոն համակարգը, որի
հիմնական նպատակներն են՝
1. կազմակերպել ուսումնառության համաչափ գործընթաց և խթանել ուսանողի ինքնուրույն
աշխատանքը,2. ներմուծել հետադարձ կապի մեխանիզմներ` գնահատման արդյունքները դասախոսների
և ուսանողների կողմից որպես դասավանդման և ուսումնառության շարունակական
բարելավման միջոց օգտագործելու համար:
43. Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները.
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամ-
յակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ
կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն աշխատանքների կատարման ստուգում և
գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի3
կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք), որը
փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին,
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն)4,
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում,
որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների
ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
44. Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսում-
նական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և
հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և
կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի բաժանվում են 4
խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
45. ԵՊՀ ԻՄ-ում ուսանողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման համար կիրառվում
է 20-միավորանոց սանդղակը:
46. Ավարտական աշխատանքը և մագիստրոսական թեզը նույնպես գնահատվում են 20
միավորանոց սանդղակով՝ համաձայն ԵՊՀ ԻՄ-ում ավարտական աշխատանքի և
մագիստրոսական թեզի պատրաստման և գնահատման կարգերի։
47. Գնահատման դրական նվազագույն շեմը սահմանվում է 10 միավորը:
հիմնական նպատակներն են՝
1. կազմակերպել ուսումնառության համաչափ գործընթաց և խթանել ուսանողի ինքնուրույն
աշխատանքը,2. ներմուծել հետադարձ կապի մեխանիզմներ` գնահատման արդյունքները դասախոսների
և ուսանողների կողմից որպես դասավանդման և ուսումնառության շարունակական
բարելավման միջոց օգտագործելու համար:
43. Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները.
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամ-
յակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ
կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն աշխատանքների կատարման ստուգում և
գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի3
կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք), որը
փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին,
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն)4,
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում,
որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների
ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
44. Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսում-
նական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և
հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և
կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի բաժանվում են 4
խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
45. ԵՊՀ ԻՄ-ում ուսանողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման համար կիրառվում
է 20-միավորանոց սանդղակը:
46. Ավարտական աշխատանքը և մագիստրոսական թեզը նույնպես գնահատվում են 20
միավորանոց սանդղակով՝ համաձայն ԵՊՀ ԻՄ-ում ավարտական աշխատանքի և
մագիստրոսական թեզի պատրաստման և գնահատման կարգերի։
47. Գնահատման դրական նվազագույն շեմը սահմանվում է 10 միավորը:
5. Graduates future career opportunities
«Դիզայն» կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել մշակույթի
բաժիններում, գեղագիտական կենտրոններում, պետական և մասնավոր հաստատություններում`
զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
§ ուսումնական վարպետներ, մասնագետ-խորհրդատուներ,
§ ներքին միջավայրի ձևավորման մասնագետներ (ինտերիեր),
§ արտադրական/արդյունաբերական ոլորտի դիզայներ,
§ համակարգչային-գրաֆիկական դիզայներ,
§ տպագրության ոլորտի մասնագետ,
§ հագուստի/դեկորացիաների ձևավորման մասնագետ,
§ ոճաբան,
§ նկարիչ-ձևավորող:
բաժիններում, գեղագիտական կենտրոններում, պետական և մասնավոր հաստատություններում`
զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
§ ուսումնական վարպետներ, մասնագետ-խորհրդատուներ,
§ ներքին միջավայրի ձևավորման մասնագետներ (ինտերիեր),
§ արտադրական/արդյունաբերական ոլորտի դիզայներ,
§ համակարգչային-գրաֆիկական դիզայներ,
§ տպագրության ոլորտի մասնագետ,
§ հագուստի/դեկորացիաների ձևավորման մասնագետ,
§ ոճաբան,
§ նկարիչ-ձևավորող:
6. Resources and forms to support learning
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
§ գիպսե, պլաստմասե ռեկվիզիտներ նատյուրմորտների համար,
§ մոլբերտներ և գծագրական վահանակներ,
§ կարի մեքենաներ,
§ խեցեգործության և քանդակի համար նախատեսված սեղանիկներ,
§ մուֆելային վառարան,
§ համակարգիչներ,
§ գունավոր բազմաֆունկցիոնալ տպիչ/ներ,
§ 3Դ տպիչ,
§ պրոյեկտոր,
§ մանեկեններ,
§ երկաթյա սեղաններ,
§ էտյուդնիկներ,
§ մանրակերտեր պատրաստելու համար նախատեսված,
§ նյութեր/սարքավորումներ:
§ գիպսե, պլաստմասե ռեկվիզիտներ նատյուրմորտների համար,
§ մոլբերտներ և գծագրական վահանակներ,
§ կարի մեքենաներ,
§ խեցեգործության և քանդակի համար նախատեսված սեղանիկներ,
§ մուֆելային վառարան,
§ համակարգիչներ,
§ գունավոր բազմաֆունկցիոնալ տպիչ/ներ,
§ 3Դ տպիչ,
§ պրոյեկտոր,
§ մանեկեններ,
§ երկաթյա սեղաններ,
§ էտյուդնիկներ,
§ մանրակերտեր պատրաստելու համար նախատեսված,
§ նյութեր/սարքավորումներ:
7. Educational standards or programme benchmarks used for programme development
ԵԳՊԱ «Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ» մասնագիտության կրթական ծրագիր
ՀՊՄՀ-ի համապատասխան կրթական ծրագրեր
ՌԴ Գժելի պետական համալսարանի Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ և դիզայն մասնագիտության
կրթական ծրագի
Կազանի դաշնային համալսարանի Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ և դիզայն մասնագիտության
կրթական ծրագի
Սանկտ Պետերբուրգի Արդյունաբերական տեխնոլոգիաների և դիզայնի համալսարանի դիզայն
մասնագիտության կրթական ծրագիր
Հարավային Ուրալյան պետական համալսարանի Դիզայնի և կերպարվեստի մասնագիտության
կրթական ծրագիր
ՀՊՄՀ-ի համապատասխան կրթական ծրագրեր
ՌԴ Գժելի պետական համալսարանի Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ և դիզայն մասնագիտության
կրթական ծրագի
Կազանի դաշնային համալսարանի Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ և դիզայն մասնագիտության
կրթական ծրագի
Սանկտ Պետերբուրգի Արդյունաբերական տեխնոլոգիաների և դիզայնի համալսարանի դիզայն
մասնագիտության կրթական ծրագիր
Հարավային Ուրալյան պետական համալսարանի Դիզայնի և կերպարվեստի մասնագիտության
կրթական ծրագիր
8. Requirements for the academic staff
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնական առարկայական ծրագիր կազմելու կարողությունֈ
· մեթոդական պատրաստություն՝ դասավանդման, գնահատման ժամանակակից մեթոդների,
տեխնոլոգիաների տիրապետումֈ
· դասընթացի կրթական վերջնարդյունքների, նպատակների և խնդիրների հստակ գիտակցման
ու պարզաբանման կարողություն,
· ուսանողների ակտիվության խրախուսման և մոտիվացնելու կարողություն,
· ընդհանուր նպատակ սահմանելու և դրա իրականացման ուղղությամբ ջանքերը
համատեղելու հմտություն
· ուսանողների հետ անհատական աշխատանք կատարելու կարողություն
· ոսանողներին վերլուծական հմտությունները զարգացնելու, փաստերն ու իրողությունները
ընդհանրացնելու, երևույթները համակողմանիորեն գնահատելու, տեսական
եզրակացություններ կատարելու կարողությունների ներդրման ձգտման առկայություն
Հետազոտական
· Հետազոտական աշխատանքների իրականացման հմտությունֈ
· մանկավարժական դիագնոստիկական գործառույթների տիրապետումֈ
· բաց նոր գաղափարների և հեռանկարների համար
· ինտերդիսցիպլինար և համալիր հետազոտությունների մեթոդաբանության, մացություն և
իրականացման հմտություն
· դասավանդման, հետազոտությունների իրականացման ուսումնասիրության մեթոդների
ճիշտ ընտրության և կիրառման հմտություն
Հաղորդակցման
· Ուսանողի հետ միջանձնային հարաբերությունների հաստատման և
կառուցողական փոխառնչություններ կառուցելու կարողություններֈ
· դասընթացը և դասապրոցեսը պլանավորելու, լսարանը կառավարելու կարողություններֈ
· առնվազն մեկ օտար լեզվի իմացությունֈ
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-
Point)
հմտություններֈ
· Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու կարողություն (pptx, prezi, canva
կամ այլ)ֈ
Այլ
· Մանկավարժական էթիկայի կանոնների տիրապետումֈ
· Բարձրագույն կրթության ոլորտի իրավական նորմերի իմացություն և կիրառման
կարողությունֈ
2. Մասնագիտական կարողություններ
· Դասավանդման ոլորտի հիմնախնդիրների և մեթոդաբանական հիմքերի տիրապետումֈ
· Դասավանդման գործունեության հիմքում ընկած դասընթացի հիմնական
հասկացությունների, հայեցակարգային մոտեցումների, տեսակետների սահմանման
կարողություն՝ հաշվի առնելով լսարանի առանձնահատկություններըֈ
· Ուսուցման գործընթացում ժամանակակից մեթոդների և տեխնոլոգիաների կիրառման
կարողությունֈ
· Ուսուցման գործընթացում միջառարկայական կապեր ստեղծելու կարողությունֈ
· Դասավանդվող առարկայի ոլորտում խնդիրներ ձևակերպելու, անհրաժեշտ նյութեր և
ուսուցման միջոցներ ընտրելու կարողությունֈ
· Առցանց ձևերով, լուսացուցադրությունների և այլ եղանակներով ուսումնական
նյութեր պատրաստելու և ներկայացնելու կարողություն և հմտությունֈ
– 5 –
· Ոլորտի մեթոդական առաջավոր փորձի իմացություն և ստեղծագործական
կիրառման կարողությունֈ
· Կրթական ծրագրի վերջնարդյունքներին առարկայական/մոդուլային ծրագրերի
վերջնարդյունքները համապատասխանեցնելու կարողություն:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան և կոչում
· Որակավորման կամ գիտական աստիճանի առկայություն դասավանդվող
առարկայի/մոդուլի ոլորտում:
· Գիտական կոչման առկայություն /ցանկալի է բակալավրատում, պարտադիր՝
մագիստատուրայի համար / :
· Հետազոտական աշխատանքների առկայություն մանկավարժության կամ
դասավանդվող առարկայի/մոդուլի ոլորտում:
· Մասնակցություն հանրապետական և միջազգային գիտաժողովներին:
Մանկավարժական փորձ
· Գիտական կամ մանկավարժական աշխատանքի փորձառություն (նվազագույնը 3 տարի)ֈ
· Պաշտոնի անձնագրով զբաղեցող պաշտոնին (դասախոս, ասիստենտ, դոցենտ,
պրոֆեսոր) ներկայացվող
· Մասնակցություն որակավորման բարձրացման դասընթացներին վերջին 5 տարիների
ընթացքումֈ
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ /ցանկալի է/
· Մասնագիտական գործունեության փորձառություն:
Այլ պահանջներ
· Առցանց ուսուցման տեխնոլոգիաների տիրապետում:
· Դասապրոցեսը Moodle ծրագրով իրականացում:
Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնական առարկայական ծրագիր կազմելու կարողությունֈ
· մեթոդական պատրաստություն՝ դասավանդման, գնահատման ժամանակակից մեթոդների,
տեխնոլոգիաների տիրապետումֈ
· դասընթացի կրթական վերջնարդյունքների, նպատակների և խնդիրների հստակ գիտակցման
ու պարզաբանման կարողություն,
· ուսանողների ակտիվության խրախուսման և մոտիվացնելու կարողություն,
· ընդհանուր նպատակ սահմանելու և դրա իրականացման ուղղությամբ ջանքերը
համատեղելու հմտություն
· ուսանողների հետ անհատական աշխատանք կատարելու կարողություն
· ոսանողներին վերլուծական հմտությունները զարգացնելու, փաստերն ու իրողությունները
ընդհանրացնելու, երևույթները համակողմանիորեն գնահատելու, տեսական
եզրակացություններ կատարելու կարողությունների ներդրման ձգտման առկայություն
Հետազոտական
· Հետազոտական աշխատանքների իրականացման հմտությունֈ
· մանկավարժական դիագնոստիկական գործառույթների տիրապետումֈ
· բաց նոր գաղափարների և հեռանկարների համար
· ինտերդիսցիպլինար և համալիր հետազոտությունների մեթոդաբանության, մացություն և
իրականացման հմտություն
· դասավանդման, հետազոտությունների իրականացման ուսումնասիրության մեթոդների
ճիշտ ընտրության և կիրառման հմտություն
Հաղորդակցման
· Ուսանողի հետ միջանձնային հարաբերությունների հաստատման և
կառուցողական փոխառնչություններ կառուցելու կարողություններֈ
· դասընթացը և դասապրոցեսը պլանավորելու, լսարանը կառավարելու կարողություններֈ
· առնվազն մեկ օտար լեզվի իմացությունֈ
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-
Point)
հմտություններֈ
· Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու կարողություն (pptx, prezi, canva
կամ այլ)ֈ
Այլ
· Մանկավարժական էթիկայի կանոնների տիրապետումֈ
· Բարձրագույն կրթության ոլորտի իրավական նորմերի իմացություն և կիրառման
կարողությունֈ
2. Մասնագիտական կարողություններ
· Դասավանդման ոլորտի հիմնախնդիրների և մեթոդաբանական հիմքերի տիրապետումֈ
· Դասավանդման գործունեության հիմքում ընկած դասընթացի հիմնական
հասկացությունների, հայեցակարգային մոտեցումների, տեսակետների սահմանման
կարողություն՝ հաշվի առնելով լսարանի առանձնահատկություններըֈ
· Ուսուցման գործընթացում ժամանակակից մեթոդների և տեխնոլոգիաների կիրառման
կարողությունֈ
· Ուսուցման գործընթացում միջառարկայական կապեր ստեղծելու կարողությունֈ
· Դասավանդվող առարկայի ոլորտում խնդիրներ ձևակերպելու, անհրաժեշտ նյութեր և
ուսուցման միջոցներ ընտրելու կարողությունֈ
· Առցանց ձևերով, լուսացուցադրությունների և այլ եղանակներով ուսումնական
նյութեր պատրաստելու և ներկայացնելու կարողություն և հմտությունֈ
– 5 –
· Ոլորտի մեթոդական առաջավոր փորձի իմացություն և ստեղծագործական
կիրառման կարողությունֈ
· Կրթական ծրագրի վերջնարդյունքներին առարկայական/մոդուլային ծրագրերի
վերջնարդյունքները համապատասխանեցնելու կարողություն:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան և կոչում
· Որակավորման կամ գիտական աստիճանի առկայություն դասավանդվող
առարկայի/մոդուլի ոլորտում:
· Գիտական կոչման առկայություն /ցանկալի է բակալավրատում, պարտադիր՝
մագիստատուրայի համար / :
· Հետազոտական աշխատանքների առկայություն մանկավարժության կամ
դասավանդվող առարկայի/մոդուլի ոլորտում:
· Մասնակցություն հանրապետական և միջազգային գիտաժողովներին:
Մանկավարժական փորձ
· Գիտական կամ մանկավարժական աշխատանքի փորձառություն (նվազագույնը 3 տարի)ֈ
· Պաշտոնի անձնագրով զբաղեցող պաշտոնին (դասախոս, ասիստենտ, դոցենտ,
պրոֆեսոր) ներկայացվող
· Մասնակցություն որակավորման բարձրացման դասընթացներին վերջին 5 տարիների
ընթացքումֈ
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ /ցանկալի է/
· Մասնագիտական գործունեության փորձառություն:
Այլ պահանջներ
· Առցանց ուսուցման տեխնոլոգիաների տիրապետում:
· Դասապրոցեսը Moodle ծրագրով իրականացում:
9. Additional information about the programme
2023 թվականից, մասնաճյուղում իրականացվող «Դիզայն» կրթական ծրագրով, 7- րդ
կիսամյակում նախատեսվում է «շարժունության պատուհան»՝ 15 կրեդիտ արժեքով, որոնք
ուսանողները կարող են հավաքել ինչպես Մասնաճյուղի հարակից ծրագրերից, այնպես էլ՝ այլ
բարձրագույն ուսումնական հաստատություններից: 8-րդ կիսամյակում ևս նախատեսվում է
դասապրոցես՝ 4 շաբաթ տևողությամբֈ
Բուհում ստացած կրթությունը թույլ կտա ծրագրի շրջանավարտներին լինել տեղեկացված
դեկորատիվ-կիրառական արվեստի ժամանակակից ուղղությունների և զարգացման միտումների
վերաբերյալ, կողմնորոշվել ապագա կարիերայի հարցերում և լինել մրցունակ և պահանջված
ազգային և տարածաշրջանային աշխատաշուկայումֈ
կիսամյակում նախատեսվում է «շարժունության պատուհան»՝ 15 կրեդիտ արժեքով, որոնք
ուսանողները կարող են հավաքել ինչպես Մասնաճյուղի հարակից ծրագրերից, այնպես էլ՝ այլ
բարձրագույն ուսումնական հաստատություններից: 8-րդ կիսամյակում ևս նախատեսվում է
դասապրոցես՝ 4 շաբաթ տևողությամբֈ
Բուհում ստացած կրթությունը թույլ կտա ծրագրի շրջանավարտներին լինել տեղեկացված
դեկորատիվ-կիրառական արվեստի ժամանակակից ուղղությունների և զարգացման միտումների
վերաբերյալ, կողմնորոշվել ապագա կարիերայի հարցերում և լինել մրցունակ և պահանջված
ազգային և տարածաշրջանային աշխատաշուկայումֈ