Կրթական ծրագիր՝
Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա
Կրթական մակարդակը՝
Բակալավր
Ծրագրի ուստարին՝
2023/2024
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Կրեդիտ՝
3
Թվանիշ՝
0105/B26
3-րդ կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
30/0/0
Առանց եզրափակիչ գնահատուման դասընթաց
Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
Ուսանողներին մոտ ձևավորել պատկերացումներ հետազոտական աշխատանքի իրականացման վերաբերյալ, ծանոթացնել ժամանակակից հետազոտման պլանավորման եղանակներին, ծանոթացնել ներկայումս օգտագործվող ծրագրավորման հետազոտական աշխատանքի մեթոդներին։
Դասընթացի նպատակ
Ուսանողներին մոտ ձևավորել պատկերացումներ հետազոտական աշխատանքի իրականացման վերաբերյալ, ծանոթացնել ժամանակակից հետազոտման պլանավորման եղանակներին, ծանոթացնել ներկայումս օգտագործվող ծրագրավորման հետազոտական աշխատանքի մեթոդներին։
Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնելու հետազոտական աշխատանք իրականացնելու կանոնակարգը,
2. ճանաչելու կիրառվող մեթոդները,
3. բացատրելու պլանավորման էությունը։
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
1. տարբերակելու օգտագործվող մեթոդներից մեկի առավելությունը,
2. գործնականում իրականացնելու հետազոտական աշխատանքի ճիշտ պլանավորում,
3. կատարելու հետազոտման մեթոդի ճիշտ ընտրություն։
գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ
1. աշխատելու հետազոտական խմբում,
2. կիրառելու գիտելիքները պրակտիկայում,
3. վերլուծելու խնդիրները և առաջարկելու լուծման եղանակներ:
1. ներկայացնելու հետազոտական աշխատանք իրականացնելու կանոնակարգը,
2. ճանաչելու կիրառվող մեթոդները,
3. բացատրելու պլանավորման էությունը։
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
1. տարբերակելու օգտագործվող մեթոդներից մեկի առավելությունը,
2. գործնականում իրականացնելու հետազոտական աշխատանքի ճիշտ պլանավորում,
3. կատարելու հետազոտման մեթոդի ճիշտ ընտրություն։
գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ
1. աշխատելու հետազոտական խմբում,
2. կիրառելու գիտելիքները պրակտիկայում,
3. վերլուծելու խնդիրները և առաջարկելու լուծման եղանակներ:
Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություն, քննարկումներ տեղում, զրույց, սլայդերի և տեսաֆիլմերի ցուցադրում,
2. ինքնուրույն աշխատանքների կատարում,
3. տնային և անհատական տնային առաջադրանքներ,
4. ստուգողական աշխատանքներ,
5. ինքնուրույն աշխատանքներ:
2. ինքնուրույն աշխատանքների կատարում,
3. տնային և անհատական տնային առաջադրանքներ,
4. ստուգողական աշխատանքներ,
5. ինքնուրույն աշխատանքներ:
Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթաց, առավելագույնը 20 միավոր (9+8+3)։
Եզրափակիչ քննություն. Բանավոր՝ առավելագույնը 9 միավոր քննական տոմսի համար, տոմսը պարունակում է 3 հարց. յուրաքանչյուրը 3 միավոր։
Ինքնուրույն աշխատանք. առավելագույնը 8 միավոր, անհատական տնային առաջադրանք։ Միավորների քայլը 0,5 է:
Մասնակցություն՝ 3 միավոր։
Եզրափակիչ քննություն. Բանավոր՝ առավելագույնը 9 միավոր քննական տոմսի համար, տոմսը պարունակում է 3 հարց. յուրաքանչյուրը 3 միավոր։
Ինքնուրույն աշխատանք. առավելագույնը 8 միավոր, անհատական տնային առաջադրանք։ Միավորների քայլը 0,5 է:
Մասնակցություն՝ 3 միավոր։
Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Թեմա 1. Գիտահետազոտական աշխատանքների դասակարգումը: Հետազոտման նպատակի օբյեկտի ընտրություն: Թեմա 2. Հետազոտման ժամանակակից մեթոդները: Հետազոտման պլանավորում: Թեմա 3.Գրականության ուսումնասիրման եղանակներ և շտեմարաններ: Թեմա 4 .Ուսումնասիրության հաջորդականություն և ռացիոնալ եղանակների ընտրություն: Թեմա5. Ստացված արդյունքների քննարկում և վերլուծություն: Թեմա 6. Հետազոտությունների ներկայացման տեքստային, մաթեմատիկական և գրաֆիկական միջավայրերը: Թեմա 7. Գիտական աշխատանքի ձևակերպում. hոդված, թեզիս, թեզ,
զեկուցում, մենագրություն, ձեռնարկ, ատենախոսություն, հաշվետվություն և այլն, դրա մշակման եղանակներ։Թեմա 8.Ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքը, ձևերը և տեսակները։
զեկուցում, մենագրություն, ձեռնարկ, ատենախոսություն, հաշվետվություն և այլն, դրա մշակման եղանակներ։Թեմա 8.Ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքը, ձևերը և տեսակները։
Հիմնական գրականության ցանկ.
- Հովհաննիսյան Գ., Գալստյան Ն., Սողոմոնյան Մ., Մալխասյան Մ. Գիտահետազոտական աշխատանք
- կատարելու հիմնական սկզբունքները. մեթոդական ցուցումներ . ԵՊՀ ուսանողական գիտական
- ընկերություն. - Երևան: ԵՊՀ հրատ., 2014. - 72 էջ:
- Գաբրիելյան Վ., Գրավոր խոսք, Եր., ԵՊՀ հրատ., 2007, 296 էջ:
- Кузин Ф., Дипломная работа. Методика написания, правила оформления и порядок защиты.
- Методические указания, М., ―Изд-во МПИ‖, 1990, 50 с.
- Методические рекомендации по подготовке и написанию научных статей для авторитетных изданий,
- индексируемых международными базами SCOPUS/ WEB OF SCIENCE.
- https://lib.almau.edu.kz/images/uploads/files/db02bf4cb3b14d182e092e064…
- Меледина Т.В., Данина М.М. Методы планирования и обработки результатов научных исследований.
- Учебн. пособие, С-Петербург: Ун-т ИТМО, ИХиБТ, 2015. 110 с.
- Сидняев Н.И. Теория планирования эксперимента и анализ статистических данных, Юрайт, 2015. 495 c.
- Creswell, J.W. Educational research: Planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research
- (3rd). Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.2008.
- Кукушкина. В.В. Организация научно-исследовательской работы студентов (магистров)//учебное
- пособие..-М.: НИЦ ИНФРА-М, 2014. 265 с.
- Петрова С.А., Ясинская И.А.. Основы исследовательской деятельности.-М.: ФОРУМ, 2010. 208 с.