Կրթական մակարդակը՝
Բակալավր
Մասնագիտություն՝
021401.01.6 - Կիրառական արվեստ
Մասնագիտացումը՝
021401.01.6 - Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ
Շնորհվող որակավորումը՝
Արվեստի բակալավր
Ծրագրի ուստարին՝
2023/2024
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
· Միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթության վկայական,
· Կամ նախնական մասնագիտական կրթության վկայական, որում կա գրառում դիմորդի`
միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթություն ստանալու վերաբերյալ,
· Կամ միջին մասնագիտական կրթության վկայական,
Դիմորդը հանձնում է ընդունելության քննություններ հետևյալ առարկաներից՝
«Գծանկարչություն»,«Կոմպոզիցիա»:
Ընդունելությունը կատարվում է ԵՊՀ ԻՄ-ում հանձնած ընդունելության ներբուհական
քննությունների արդյունքների հիման վրա:
· Կամ նախնական մասնագիտական կրթության վկայական, որում կա գրառում դիմորդի`
միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթություն ստանալու վերաբերյալ,
· Կամ միջին մասնագիտական կրթության վկայական,
Դիմորդը հանձնում է ընդունելության քննություններ հետևյալ առարկաներից՝
«Գծանկարչություն»,«Կոմպոզիցիա»:
Ընդունելությունը կատարվում է ԵՊՀ ԻՄ-ում հանձնած ընդունելության ներբուհական
քննությունների արդյունքների հիման վրա:
2. Ծրագրի նպատակները
· Պատրաստել բարձր որակավորման բակալավր-մասնագետներ, ովքեր իրերի նախագծման
պրոցեսում տիրապետում են արդի ստեղծագործական մտածելակերպի և համակարգչով դիզայն
ծրագրերի կատարման հմտությունների, հագուստի նախագծման և մոդելավորման
հմտությունների:
· Ուսանողների համար ապահովել կրթական միջավայր և տեսական և գործնական
դասընթացների շնորհիվ շրջանավարտների մոտ ձևավորել գիտելիքներ, կարողություններ և
հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են մասնագիտական ոլորտում հաջողությունների հասնելու,
ուսանողների գեղագիտական, ինտելեկտուալ, վերլուծական և կատարողական
կարողությունների զարգացման համար:
պրոցեսում տիրապետում են արդի ստեղծագործական մտածելակերպի և համակարգչով դիզայն
ծրագրերի կատարման հմտությունների, հագուստի նախագծման և մոդելավորման
հմտությունների:
· Ուսանողների համար ապահովել կրթական միջավայր և տեսական և գործնական
դասընթացների շնորհիվ շրջանավարտների մոտ ձևավորել գիտելիքներ, կարողություններ և
հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են մասնագիտական ոլորտում հաջողությունների հասնելու,
ուսանողների գեղագիտական, ինտելեկտուալ, վերլուծական և կատարողական
կարողությունների զարգացման համար:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- Ա1. Նկարագրելու հայ, համաշխարհային և դեկորատիվ-կիրառական արվեստի զարգացման կարևոր պատմական փուլերը և դրանց օրինաչափությունները, դասակարգելու և համեմատելու տարբեր ժամանակաշրջանների ստեղծագործությունները:
- Ա2. Ճանաչելու արվեստի ակնառու գործիչների ստեղծագործությունները և դասակարգելու ըստ արվեստի տեսակների և ժանրերի:
- Ա3. Բացատրելու ԴԿԱ (գործվածքի, մետաղի, փայտի գեղարվեստական ձևավորման, մանրանկարի, խեցեգործության, տարազի, տիկնիկագործություն, ապակենկարչություն) առարկաների ստեղծման տեխնոլոգիաները և մեթոդները:
- Ա4. Նկարագրելու թանգարանային աշխատանքը և բացատրելու ցուցահանդեսների կազմակերպման տեխնորոգիաները:
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- Բ1. Դեկորատիվ-կիրառական արվեստի առարկաների մակետավորման աշխատանքներում արհեստավարժ կիրառելու քանդակի և պլաստիկ մոդելավորման հնարները:
- Բ2. Դեկորատիվ-կիրառական արվեստի առարկաների նախագծման և էսքիզավորման աշխատանքներում ցուցադրելու նկարչության հնարները և բացատրելու դրանց ընտրությունը:
- Բ3. Դեկորատիվ-կիրառական արվեստի առարկաների ստեղծման աշխատանքներում մշակելու և կիրառելու ազգային զարդարվեստի մոտիվները, մեկնաբանելու դրանց իմաստային նշանակությունը:
- Բ4. Ստեղծելու և վերարտադրելու դեկորատիվ-կիրառական արվեստի առարկաներ՝ ինքնուրույն ընտրելով տեխնիկական և տեխնոլոգիական կատարման եղանակները:
- Բ5. Հիմնավորելու սեփական կոնցեպտուալ նախագծերի լուծումները:
- Բ6. Պատճենելու ԴԿԱ (մետաղի, փայտի, գործվածքի գեղարվեստական ձևավորման, մանրանկարի, խեցեգործության) առարկաներ:
- Բ7. Հիմնվելով ԴԿԱ ոլորտի արդի և հիմնարար գիտելիքների վրա՝ կազմակերպելու սեփական մասնագիտական գործունեությունը:
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- Գ1. Կիրառելու սոցիալ-տնտեսագիտական գիտելիքները և մեթոդները մասնագիտական և հասարակական խնդիրները լուծելու ժամանակ:
- Գ2. Մայրենի և որևէ օտար լեզվով տրամաբանորեն ճիշտ փաստարկված և հստակ կառուցելու բանավոր ու գրավոր խոսք մասնագիտական հանրույթում:
- Գ3. Պահպանելու մասնագիտական էթիկայի նորմերը:
- Գ4. Ստանձնելու անձնական պատասխանատվությունը ազգի և պետության հանդեպ, իր գործունեությամբ նպաստելու ժողովրդավարական սկզբունքերի իրագործմանը, ազգային և համամարդկային արժեքների տարածմանը:
- Գ5.Կառավարելու մասնագիտական գործառույթներ ու ծրագրեր, ղեկավարելու աշխատանքային թիմ, աշխատելու թիմում և պատասխանատվություն ստանձնելու նրա անդամների մասնագիտական գործունեության համար:
- Գ6.Տիրապետելու բավարար գիտելիքների ու կարողությունների` բարձրագույն կրթության երկրորդ մակարդակում համապատասխան բնագավառում ուսումը շարունակելու համար և բացահայտելու իր կրթական պահանջմունքները և/կամ կարիերայի հնարավորությունները հետագա ուսումնառության ուղիները որոշելու համար:
- Գ7.Կողմնորոշվելու արտակարգ իրավիճակներում և անհրաժեշտության դեպքում ցուցաբերելու ա- ռաջին բուժօգնություն:
- Գ8.Կիրառելու ՏՀՀ-ները մասնագիտական ոլորտներում խնդիրներ լուծելու և աշխատանքները արագացնելու համար:
- Գ9.Վերլուծելու և եզրահանգումներ անելու՝ դրսևորելով քննական մտածողություն, ինչպես նաև ցուցաբերելու ստեղածագործական մոտեցում մասնագիտական ոլորտի խնդիրները բացահայտելու և տարբեր լուծումներ առաջադրելու համար:
4. Գնահատման ձևերը
42. ԵՊՀ ԻՄ-ում գործում է ուսանողների գնահատման բազմագործոն համակարգը, որի
հիմնական նպատակներն են՝
1. կազմակերպել ուսումնառության համաչափ գործընթաց և խթանել ուսանողի ինքնուրույն
աշխատանքը,
2. ներմուծել հետադարձ կապի մեխանիզմներ` գնահատման արդյունքները դասախոսների
և ուսանողների կողմից որպես դասավանդման և ուսումնառության շարունակական
բարելավման միջոց օգտագործելու համար:
43. Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները.
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամ-
յակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ
կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն աշխատանքների կատարման ստուգում և
գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի3
կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք), որը
փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին,
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն)4,
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում,
որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների
ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
44. Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսում-
նական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և
հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և
կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի բաժանվում են 4
խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
45. ԵՊՀ ԻՄ-ում ուսանողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման համար կիրառվում
է 20-միավորանոց սանդղակը:
46. Ավարտական աշխատանքը և մագիստրոսական թեզը նույնպես գնահատվում են 20
միավորանոց սանդղակով՝ համաձայն ԵՊՀ ԻՄ-ում ավարտական աշխատանքի և
մագիստրոսական թեզի պատրաստման և գնահատման կարգերի։
47. Գնահատման դրական նվազագույն շեմը սահմանվում է 10 միավորը:
հիմնական նպատակներն են՝
1. կազմակերպել ուսումնառության համաչափ գործընթաց և խթանել ուսանողի ինքնուրույն
աշխատանքը,
2. ներմուծել հետադարձ կապի մեխանիզմներ` գնահատման արդյունքները դասախոսների
և ուսանողների կողմից որպես դասավանդման և ուսումնառության շարունակական
բարելավման միջոց օգտագործելու համար:
43. Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները.
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամ-
յակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ
կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն աշխատանքների կատարման ստուգում և
գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի3
կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք), որը
փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին,
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն)4,
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում,
որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների
ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
44. Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսում-
նական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և
հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և
կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի բաժանվում են 4
խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
45. ԵՊՀ ԻՄ-ում ուսանողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման համար կիրառվում
է 20-միավորանոց սանդղակը:
46. Ավարտական աշխատանքը և մագիստրոսական թեզը նույնպես գնահատվում են 20
միավորանոց սանդղակով՝ համաձայն ԵՊՀ ԻՄ-ում ավարտական աշխատանքի և
մագիստրոսական թեզի պատրաստման և գնահատման կարգերի։
47. Գնահատման դրական նվազագույն շեմը սահմանվում է 10 միավորը:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
«Դեկորատիվ կիրառական արվեստ» կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի
անցնել կրթության և մշակույթի ոլորտներում, գեղագիտական կենտրոններում, գորգագործության,
խեցեգործության, փայտի և մետաղի արտադրամասերում՝ զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
§ hետազոտող,
§ ուսումնական վարպետներ,
§ մասնագետ-խորհրդատուներ,
§ վարպետ - մասնագետ,
§ գեղագիտական կենտրոնի ուսուցիչ,
§ նկարիչ-ձևավորող:
անցնել կրթության և մշակույթի ոլորտներում, գեղագիտական կենտրոններում, գորգագործության,
խեցեգործության, փայտի և մետաղի արտադրամասերում՝ զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
§ hետազոտող,
§ ուսումնական վարպետներ,
§ մասնագետ-խորհրդատուներ,
§ վարպետ - մասնագետ,
§ գեղագիտական կենտրոնի ուսուցիչ,
§ նկարիչ-ձևավորող:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
§ գիպսե, կավե, պլաստմասե ռեկվիզիտներ նատյուրմորտների համար,
§ մոլբերտներ և գծագրական վահանակներ,
§ խեցեգործության և քանդակի համար նախատեսված սեղանիկներ,
§ մուֆելային վառարան,
§ համակարգիչներ,
§ գորգագործության և կարպետագործության տորքեր և շրջանակներ,
§ մետաղի մշակման լաբորատոր սարքավորումներ,
§ փայտի գեղարվեստական մշակման լաբորատորիայի սարքավորումներ,
§ պրոյեկտորներ:
§ մոլբերտներ և գծագրական վահանակներ,
§ խեցեգործության և քանդակի համար նախատեսված սեղանիկներ,
§ մուֆելային վառարան,
§ համակարգիչներ,
§ գորգագործության և կարպետագործության տորքեր և շրջանակներ,
§ մետաղի մշակման լաբորատոր սարքավորումներ,
§ փայտի գեղարվեստական մշակման լաբորատորիայի սարքավորումներ,
§ պրոյեկտորներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
ԵԳՊԱ «Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ» մասնագիտության կրթական ծրագիր
ՀՊՄՀ-ի համապատասխան կրթական ծրագրեր
ՌԴ Գժելի պետական համալսարանի Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ և դիզայն
մասնագիտության կրթական ծրագի
Կազանի դաշնային համալսարանի Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ և դիզայն մասնագիտության
կրթական ծրագիր
Սանկտ Պետերբուրգի Արդյունաբերական տեխնոլոգիաների և դիզայնի համալսարանի դիզայն
մասնագիտության կրթական ծրագիր
Հարավային Ուրալյան պետական համալսարանի Դիզայնի և կերպարվեստի մասնագիտության
կրթական ծրագիր
ՀՊՄՀ-ի համապատասխան կրթական ծրագրեր
ՌԴ Գժելի պետական համալսարանի Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ և դիզայն
մասնագիտության կրթական ծրագի
Կազանի դաշնային համալսարանի Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ և դիզայն մասնագիտության
կրթական ծրագիր
Սանկտ Պետերբուրգի Արդյունաբերական տեխնոլոգիաների և դիզայնի համալսարանի դիզայն
մասնագիտության կրթական ծրագիր
Հարավային Ուրալյան պետական համալսարանի Դիզայնի և կերպարվեստի մասնագիտության
կրթական ծրագիր
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնական առարկայական ծրագիր կազմելու կարողությունֈ
· մեթոդական պատրաստություն՝ դասավանդման, գնահատման ժամանակակից մեթոդների,
տեխնոլոգիաների տիրապետումֈ
· դասընթացի կրթական վերջնարդյունքների, նպատակների և խնդիրների հստակ գիտակցման
ու պարզաբանման կարողություն,
· ուսանողների ակտիվության խրախուսման և մոտիվացնելու կարողություն,
· ընդհանուր նպատակ սահմանելու և դրա իրականացման ուղղությամբ ջանքերը
համատեղելու հմտություն
· ուսանողների հետ անհատական աշխատանք կատարելու կարողություն
· ոսանողներին վերլուծական հմտությունները զարգացնելու, փաստերն ու իրողությունները
ընդհանրացնելու, երևույթները համակողմանիորեն գնահատելու, տեսական
եզրակացություններ կատարելու կարողությունների ներդրման ձգտման առկայություն
Հետազոտական
· Հետազոտական աշխատանքների իրականացման հմտությունֈ
· մանկավարժական դիագնոստիկական գործառույթների տիրապետումֈ
· բաց նոր գաղափարների և հեռանկարների համար
· ինտերդիսցիպլինար և համալիր հետազոտությունների մեթոդաբանության, մացություն և
իրականացման հմտություն
· դասավանդման, հետազոտությունների իրականացման ուսումնասիրության մեթոդների
ճիշտ ընտրության և կիրառման հմտություն
Հաղորդակցման
· Ուսանողի հետ միջանձնային հարաբերությունների հաստատման և
կառուցողական փոխառնչություններ կառուցելու կարողություններֈ
· դասընթացը և դասապրոցեսը պլանավորելու, լսարանը կառավարելու կարողություններֈ
· առնվազն մեկ օտար լեզվի իմացությունֈ
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-
Point)
հմտություններֈ
· Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու կարողություն (pptx, prezi, canva
կամ այլ)ֈ
Այլ
· Մանկավարժական էթիկայի կանոնների տիրապետումֈ
· Բարձրագույն կրթության ոլորտի իրավական նորմերի իմացություն և կիրառման
կարողությունֈ
2. Մասնագիտական կարողություններ
· Դասավանդման ոլորտի հիմնախնդիրների և մեթոդաբանական հիմքերի տիրապետումֈ
· Դասավանդման գործունեության հիմքում ընկած դասընթացի հիմնական
հասկացությունների, հայեցակարգային մոտեցումների, տեսակետների սահմանման
կարողություն՝ հաշվի առնելով լսարանի առանձնահատկություններըֈ
– 5 –
· Ուսուցման գործընթացում ժամանակակից մեթոդների և տեխնոլոգիաների կիրառման
կարողությունֈ
· Ուսուցման գործընթացում միջառարկայական կապեր ստեղծելու կարողությունֈ
· Դասավանդվող առարկայի ոլորտում խնդիրներ ձևակերպելու, անհրաժեշտ նյութեր և
ուսուցման միջոցներ ընտրելու կարողությունֈ
· Առցանց ձևերով, լուսացուցադրությունների և այլ եղանակներով ուսումնական
նյութեր պատրաստելու և ներկայացնելու կարողություն և հմտությունֈ
· Ոլորտի մեթոդական առաջավոր փորձի իմացություն և ստեղծագործական
կիրառման կարողությունֈ
· Կրթական ծրագրի վերջնարդյունքներին առարկայական/մոդուլային ծրագրերի
վերջնարդյունքները համապատասխանեցնելու կարողություն:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան և կոչում
· Որակավորման կամ գիտական աստիճանի առկայություն դասավանդվող
առարկայի/մոդուլի ոլորտում:
· Գիտական կոչման առկայություն /ցանկալի է բակալավրատում, պարտադիր՝
մագիստատուրայի համար / :
· Հետազոտական աշխատանքների առկայություն մանկավարժության կամ
դասավանդվող առարկայի/մոդուլի ոլորտում:
· Մասնակցություն հանրապետական և միջազգային գիտաժողովներին:
Մանկավարժական փորձ
· Գիտական կամ մանկավարժական աշխատանքի փորձառություն (նվազագույնը 3 տարի)ֈ
· Պաշտոնի անձնագրով զբաղեցող պաշտոնին (դասախոս, ասիստենտ, դոցենտ,
պրոֆեսոր) ներկայացվող
· Մասնակցություն որակավորման բարձրացման դասընթացներին վերջին 5 տարիների
ընթացքումֈ
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ /ցանկալի է/
· Մասնագիտական գործունեության փորձառություն:
Այլ պահանջներ
· Առցանց ուսուցման տեխնոլոգիաների տիրապետում:
· Դասապրոցեսը Moodle ծրագրով իրականացում:
Դասավանդման/մանկավարժական
· Դասընթացի ուսումնական առարկայական ծրագիր կազմելու կարողությունֈ
· մեթոդական պատրաստություն՝ դասավանդման, գնահատման ժամանակակից մեթոդների,
տեխնոլոգիաների տիրապետումֈ
· դասընթացի կրթական վերջնարդյունքների, նպատակների և խնդիրների հստակ գիտակցման
ու պարզաբանման կարողություն,
· ուսանողների ակտիվության խրախուսման և մոտիվացնելու կարողություն,
· ընդհանուր նպատակ սահմանելու և դրա իրականացման ուղղությամբ ջանքերը
համատեղելու հմտություն
· ուսանողների հետ անհատական աշխատանք կատարելու կարողություն
· ոսանողներին վերլուծական հմտությունները զարգացնելու, փաստերն ու իրողությունները
ընդհանրացնելու, երևույթները համակողմանիորեն գնահատելու, տեսական
եզրակացություններ կատարելու կարողությունների ներդրման ձգտման առկայություն
Հետազոտական
· Հետազոտական աշխատանքների իրականացման հմտությունֈ
· մանկավարժական դիագնոստիկական գործառույթների տիրապետումֈ
· բաց նոր գաղափարների և հեռանկարների համար
· ինտերդիսցիպլինար և համալիր հետազոտությունների մեթոդաբանության, մացություն և
իրականացման հմտություն
· դասավանդման, հետազոտությունների իրականացման ուսումնասիրության մեթոդների
ճիշտ ընտրության և կիրառման հմտություն
Հաղորդակցման
· Ուսանողի հետ միջանձնային հարաբերությունների հաստատման և
կառուցողական փոխառնչություններ կառուցելու կարողություններֈ
· դասընթացը և դասապրոցեսը պլանավորելու, լսարանը կառավարելու կարողություններֈ
· առնվազն մեկ օտար լեզվի իմացությունֈ
ՏՀՏ կիրառություն
· Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-
Point)
հմտություններֈ
· Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու կարողություն (pptx, prezi, canva
կամ այլ)ֈ
Այլ
· Մանկավարժական էթիկայի կանոնների տիրապետումֈ
· Բարձրագույն կրթության ոլորտի իրավական նորմերի իմացություն և կիրառման
կարողությունֈ
2. Մասնագիտական կարողություններ
· Դասավանդման ոլորտի հիմնախնդիրների և մեթոդաբանական հիմքերի տիրապետումֈ
· Դասավանդման գործունեության հիմքում ընկած դասընթացի հիմնական
հասկացությունների, հայեցակարգային մոտեցումների, տեսակետների սահմանման
կարողություն՝ հաշվի առնելով լսարանի առանձնահատկություններըֈ
– 5 –
· Ուսուցման գործընթացում ժամանակակից մեթոդների և տեխնոլոգիաների կիրառման
կարողությունֈ
· Ուսուցման գործընթացում միջառարկայական կապեր ստեղծելու կարողությունֈ
· Դասավանդվող առարկայի ոլորտում խնդիրներ ձևակերպելու, անհրաժեշտ նյութեր և
ուսուցման միջոցներ ընտրելու կարողությունֈ
· Առցանց ձևերով, լուսացուցադրությունների և այլ եղանակներով ուսումնական
նյութեր պատրաստելու և ներկայացնելու կարողություն և հմտությունֈ
· Ոլորտի մեթոդական առաջավոր փորձի իմացություն և ստեղծագործական
կիրառման կարողությունֈ
· Կրթական ծրագրի վերջնարդյունքներին առարկայական/մոդուլային ծրագրերի
վերջնարդյունքները համապատասխանեցնելու կարողություն:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան և կոչում
· Որակավորման կամ գիտական աստիճանի առկայություն դասավանդվող
առարկայի/մոդուլի ոլորտում:
· Գիտական կոչման առկայություն /ցանկալի է բակալավրատում, պարտադիր՝
մագիստատուրայի համար / :
· Հետազոտական աշխատանքների առկայություն մանկավարժության կամ
դասավանդվող առարկայի/մոդուլի ոլորտում:
· Մասնակցություն հանրապետական և միջազգային գիտաժողովներին:
Մանկավարժական փորձ
· Գիտական կամ մանկավարժական աշխատանքի փորձառություն (նվազագույնը 3 տարի)ֈ
· Պաշտոնի անձնագրով զբաղեցող պաշտոնին (դասախոս, ասիստենտ, դոցենտ,
պրոֆեսոր) ներկայացվող
· Մասնակցություն որակավորման բարձրացման դասընթացներին վերջին 5 տարիների
ընթացքումֈ
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ /ցանկալի է/
· Մասնագիտական գործունեության փորձառություն:
Այլ պահանջներ
· Առցանց ուսուցման տեխնոլոգիաների տիրապետում:
· Դասապրոցեսը Moodle ծրագրով իրականացում:
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
2023 թվականից, մասնաճյուղում իրականացվող «Դեկորատիվ-կիրառական արվեստ» կրթական
ծրագրով, 7- րդ կիսամյակում նախատեսվում է «շարժունության պատուհան»՝ 15 կրեդիտ արժեքով,
որոնք ուսանողները կարող են հավաքել ինչպես Մասնաճյուղի հարակից ծրագրերից, այնպես էլ՝ այլ
բարձրագույն ուսումնական հաստատություններից: 8-րդ կիսամյակում ևս նախատեսվում է
դասապրոցես՝ 4 շաբաթ տևողությամբֈ
Բուհում ստացած կրթությունը թույլ կտա ծրագրի շրջանավարտներին լինել տեղեկացված
– 4 –
դեկորատիվ-կիրառական արվեստի ժամանակակից ուղղությունների և զարգացման միտումների
վերաբերյալ, կողմնորոշվել ապագա կարիերայի հարցերում և լինել մրցունակ և պահանջված
ազգային և տարածաշրջանային աշխատաշուկայում:
ծրագրով, 7- րդ կիսամյակում նախատեսվում է «շարժունության պատուհան»՝ 15 կրեդիտ արժեքով,
որոնք ուսանողները կարող են հավաքել ինչպես Մասնաճյուղի հարակից ծրագրերից, այնպես էլ՝ այլ
բարձրագույն ուսումնական հաստատություններից: 8-րդ կիսամյակում ևս նախատեսվում է
դասապրոցես՝ 4 շաբաթ տևողությամբֈ
Բուհում ստացած կրթությունը թույլ կտա ծրագրի շրջանավարտներին լինել տեղեկացված
– 4 –
դեկորատիվ-կիրառական արվեստի ժամանակակից ուղղությունների և զարգացման միտումների
վերաբերյալ, կողմնորոշվել ապագա կարիերայի հարցերում և լինել մրցունակ և պահանջված
ազգային և տարածաշրջանային աշխատաշուկայում: