Երևանի պետական համալսարանի Իջևանի մասնաճյուղ

2016-17 ուստարվա ուսումնական պլանով նախատեսված մանկավարժական պրակտիկա անցավ  մասնաճյուղի շուրջ 100 ուսանող

2016-17 ուստարվա երկրորդ կիսամյակում ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի «ՀԼԳ», «ՄՀ», «ԻԿՄ» 3-րդ և «ԱԼԳ», «ՖԼԳ», «ՄՀ» մասնագիտությունների 4-րդ կուրսերի շուրջ 100 ուսանողներ Տավուշի և Գեղարքունիքի մարզերի հանրակրթական դպրոցներում անցկացրին 2016-17 ուստարվա ուսումնական պլանով նախատեսված իրենց մանկավարժական պրակտիկան:

2016-17 ուստարվա ուսումնական պլանով նախատեսված մանկավարժական պրակտիկա անցավ  մասնաճյուղի շուրջ 100 ուսանող

Մանկավարժական պրակտիկայի անցկացման հիմնական նպատակն է ուսանողների մանկավարժական կարողությունների, աշակերտների հետ աշխատելու հմտությունների զարգացումը, մանկավարժական փորձառության ձեռքբերումը:

2016-17 ուստարվա ուսումնական պլանով նախատեսված մանկավարժական պրակտիկա անցավ  մասնաճյուղի շուրջ 100 ուսանող

Պրակտիկայի խմբերի ղեկավարները պրակտիկանտ-ուսանողների հետ սահմանված կարգով իրականացրել են խորհրդատվություններ, պարզաբանել պրակտիկայի նպատակները, խնդիրները, նրա անցկացման ժամկետները, տրամադրել մեթոդական համապատասխան ցուցումներ և անհրաժեշտ գրականություն:

2016-17 ուստարվա ուսումնական պլանով նախատեսված մանկավարժական պրակտիկա անցավ  մասնաճյուղի շուրջ 100 ուսանող

Մանկավարժական պրակտիկան անցկացվում  է երկու փուլով:

Առաջին փուլում ուսանողը ծանոթանում է դպրոցին, իրեն կցված դասարանին, աշակերտներին, ուսուցիչներին, մասնագիտական առարկաների ծրագրերին, դասագրքերին, դասացուցակին:

 Ուսանող-պրակտիկանտները մասնակցում են դասապրոցեսներին, կատարում դասալսումներ, որոնց արդյունքում ինքնավստահություն են ձեռք բերում ակտիվ պրակտիկայի համար: Մանկավարժական պրակտիկայի առաջին փուլը ինքնաճանաչման, ինքնահաստատման բազմաստիճան գործընթացի առաջին աստիճանն է, որտեղ ուսանողները երեք տարիների ընթացքում իրենց ձեռք բերած տեսական գիտելիքները օգտագործում են պրակտիկայում:

2016-17 ուստարվա ուսումնական պլանով նախատեսված մանկավարժական պրակտիկա անցավ  մասնաճյուղի շուրջ 100 ուսանող

Պրակտիկայի երկրորդ փուլում ուսանողն իրականացնում է ակտիվ մանկավարժական պրակտիկա, որի ընթացքում անցկացնում է դաս ուսուցիչ-մեթոդիստի հետ նախապես պլանավորած թեմայով: Ուսանողի վարած դասը լսում են ուսանողին կցված ուսուցիչ-մեթոդիստը և իր ընկեր-ընկերուհիները: Դասն ավարտելուց հետո այն քննարկվում է, մատնանշվում են դասի դրական և բացասական կողմերը:

2016-17 ուստարվա ուսումնական պլանով նախատեսված մանկավարժական պրակտիկա անցավ  մասնաճյուղի շուրջ 100 ուսանող

Մանկավարժական պրակտիկայի ընթացքում դրսևորվում են պրակտիկանտի մանկավարժական ընդունակությունները, աստիճանաբար ձևավորվում է ուսուցչի մանկավարժական տակտ, վարպետություն և տեխնիկա:

2016-17 ուստարվա ուսումնական պլանով նախատեսված մանկավարժական պրակտիկա անցավ  մասնաճյուղի շուրջ 100 ուսանող