Երևանի պետական համալսարանի Իջևանի մասնաճյուղ

Ժամանակակից մեթոդներով մանկավարժական պրակտիկայի անցկացում

2016-17 ուստարվա երկրորդ կիսամյակում ԵՊՀ ԻՄ-ի «ԻԿՄ», «ՀԼԳ», «ՄՀ» 3-րդ և «ԱԼԳ», «ՖԼԳ», «ՄՀ» մասնագիտությունների 4-րդ կուրսերի ուսանողները Տավուշի և Գեղարքունիքի մարզերի հանրակրթական դպրոցներում անցկացրին իրենց մանկավարժական պրակտիկան:

Ժամանակակից մեթոդներով մանկավարժական պրակտիկայի անցկացում

 

Վերջինս պրակտիկանտ-ուսանողներին գործնականում հնարավորություն է տալիս փորձարկելու ուսման տարիներին ձեռք բերած իրենց մասնագիտական գիտելիքներն ու հմտությունները, ցուցադրել դասավանդման և ուսումնառության ժամանակակից  մեթոդների կիրառման իրենց ունակությունները, տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին տիրապետելու կարողությունները:

Ժամանակակից մեթոդներով մանկավարժական պրակտիկայի անցկացում

Այդ մասին են վկայում «Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա» մասնագիտության 3-րդ կուրսի և ընդհանրապես մասնաճյուղի ուսանողների մեծ մասի ակտիվ մանկավարժական պրակտկայի արդյունքները:

Ժամանակակից մեթոդներով մանկավարժական պրակտիկայի անցկացում

Ուսանողները տարբեր դպրոցներում ակտիվ աշխատել են մանկավարժների հետ, նրանց հետ քննարկել յուրաքանչյուր դասի պլանավորման և կազմակերպման, ուսումնական նյութի ամբողջական և համակարգված մատուցման, երեխաների հետ աշխատելու  մանկավարժական մոտեցումները:

Ժամանակակից մեթոդներով մանկավարժական պրակտիկայի անցկացում

Հատկանշական է, որ նրանք դասերի մեծ մասն իրականացրել են  համապատասխան շնորհանդեսների օգնությամբ, աշակերտներին ներգրավել են ակտիվ  թիմային աշխատանքի մեջ, կազմակերպել են ինտելեկտուալ խաղ-դասեր: Աշակերտների ձեռքբերումները գնահատելու, նրանց ոգևորելու և խթանելու նպատակով նրանց տրամադրել են իրենց կողմից ձևավորված հավաստագրեր:

Ժամանակակից մեթոդներով մանկավարժական պրակտիկայի անցկացում

 

Այդ մասին «ԻԿՄ» 3-րդ կուրսի ուսանողները 2017թ. մարտի 18-ին հաշվետվություն են ներկայացրել Բնական գիտությունների ֆակուլտետի Ծրագրավորման և ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ամբիոնի վարիչ Ա.Հովակիմյանին, պրակտիկայի ղեկավար Ք.Օթարյանին, կրթական ծրագրի պատասխանատու Ա.Սիմոնյանին:

Ժամանակակից մեթոդներով մանկավարժական պրակտիկայի անցկացում

Ուսանողները, խոսելով իրենց պրակտիկ գործունեության մասին, գոհունակություն են արտահայտել, որ  դպրոցների ուսուցիչներն իրենց լիարժեք ինքնադրսևորվելու հնարավորություն են տվել, աջակցել և պայմաններ են ստեղծել պրոֆեսիոնալ-մանկավարժական հմտությունների ձևավորման համար:

Ժամանակակից մեթոդներով մանկավարժական պրակտիկայի անցկացում