Երևանի պետական համալսարանի Իջևանի մասնաճյուղ

Հրապարակվել են Դասավանդման որակի և արդյունավետության վերաբերյալ 2011-2016թթ. ուսանողական հարցման արդյունքները և վերլուծությունը

Հրապարակվել է

Հարգելի՛ համալսարանականներ,  մասնաճյուղի պաշտոնական կայքէջի  «Որակի ապահովման գործընթացներ» բաժնի  «Հարցումների արդյունքներ» էջում տեղադրվել են ԵՊՀ ԻՄ-ում դասավանդման որակի և արդյունավետության վերաբերյալ ուսանողական հարցման արդյունքները (2015-16 ուստարի 2-րդ կիսամյակ, առկա ուսուցում), իսկ «Հաշվետվություններ, վերլուծություններ» էջում՝   Դասավանդման որակի և արդյունավետության վերաբերյալ 2011-2016թթ. ուսանողական հարցման արդյունքների վերլուծությունը:

 

2011-15թթ. հարցման արդյունքները ՄԿՈԱ բաժնի կողմից ենթարկվել են վերլուծու­թյան, որն վերլուծությունն ընդգրկում է 2015-16 ուստարվա երկու կիսամյակների վերաբերյալ անցկացված հարցումների արդյունքները, ամբիոնների ու ֆակուլտետ­նե­րի մակարդակներով 2011-12-ից 2015-16 ուսումնական տարիների հետազոտություն­նե­րից ստացած տվյալների ընդհանրական գնահատա­կանները:

5-բալանի սանդղա­կով (5-ը ամենաբարձր, իսկ 1-ը ամենացածր գնահատականներն են)  յուրաքանչյուր հաջորդ կիսամյակի ընթացքում ոււսանողների կողմից գնահատվում են նախորդ կի­սամյակում անցած բոլոր դասընթացների դասավանդողների մասնագիտական, անձնային ու մանկավարժական որակները: Մասնավորապես, թե դասա­խոս­ները որքանով են նյութը մատուցում մատչելի, օժանդակում դասընթացի նյութը յուրացնելուն, որքանով է լսարանում ապահովվում շահախնդիր ուսումնական կա­ր­գապահությունը, արտալսարանային ակտիվ ու նպատակաուղղված հաղորդակ­ցու­մը:­ Ուղիղ հարցադրմամբ ուսանողները գնահատել են նաև ֆակուլտետի դեկանի, դեկա­նի տեղակալի ու ֆակուլտետի գործավարի գործունեությունից իրենց բավարարվածությունը:

Մրցակցային տնտե­սության ու կր­թու­թյան պայմաններում նորովի է դրվում կրթության որակի, միջազգային կրթատա­րած­քի ու ժամանակակից գործատուների պահանջներին համարժեք մասնագետների պատ­րաստման հարցը: Մի իրողություն, որն էլ ավելի է կարևորում դասախոս-ուսա­նող և ֆակուլտետ-ուսանող հարաբերություններում հետադարձ կապը, այդ հարաբերությունների կատարելագործման ճանապարհին ուսանողների պահանջների ու նկատա­ռումների հնա­րավորինս հաշվառումը:

Հարցումների արդյունքների կարճաժամկետ, միջնաժամկետ և երկարաժամկետ կտրվածքներով ընդհանրացումը նաև բուհի գործունեության արդ­յունավետության յուրովի գնահա­տա­կաններից մեկն է: