2017թ. հունիսի 17-ին ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղում կայացավ ֆակուլտետների դեկանների և մասնագիտությունների կրթական ծրագրերի պատասխանատուների հետ հանդիպում, որի նպատակն էր իրականացնել որակավորումների ազգային շրջանակին (ՈԱՇ) համապատասխան կրթական ծրագրերի վերանայման ընթացքի և ձեռք բերված արդյունքների վերաբերյալ քննարկում:
Համաձայն մասնաճյուղի՝ 2016-20թթ. զարգացման ռազմավարական ծրագրի՝ Մասնագիտական կրթության որակի բաժինը տնօրենի խորհրդական Ա.Մակարյանի անմիջական աջակցությամբ պարբերաբար կազմակերպում է հանդիպում-քննարկումներ՝ համապատասխան խորհրդատվություններ տրամադրելու նպատակով:
Հերթական հանդիպում-քննարկման ընթացքում ներկայացվեց, որ նոր ուսումնական տարում մասնաճյուղն ակնկալում է ունենալ ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի (ՈԱՇ, 07.07.2016թ., N714-Ն) պահանջներին համապատասխանեցված, նրան համադրելի բակալավրի կրթական ծրագրեր:
Ընդգծվեց, որ կրթական ծրագրերի պատասխանատուներն իրենց աշխատանքային խմբերի հետ միասին ուսումնառության ակնկալվող վերջնարդյունքները ձևակերպելիս հիմք են ընդունել ՈԱՇ-ի պահանջները և կրթական ծրագրերի շահակիցների ակնկալիքները:
Ընդհանուր դրույթներով տրվեցին ՈԱՇ-ում ներկայացված մասնագիտական, տեսական գիտելիքների և գործնական հմտությունների ձևավորման, վարպետության և նորարարության մասին վկայող վերջնարդյունքների, ուսանողների կարողությունների ամրագրման հայտնի մոտեցումները, մեկնաբանվեցին դրանց ձևակերպման հնարավորությունները:
- ՈԱՇ-ի պահանջներին համապատասխան գիտելիքներ, որոնք ընդգրկում են կոնկրետ մասնագիտության հիմնական հասկացությունների, գաղափարների, սկզբունքների, վերլուծական և քննադատական մեթոդների ու մոդելների իմացությունը,
- իրենց մասնագիտության համար կարևոր տվյալներ, ցուցանիշներ և տեղեկատվություն հավաքագրելու, խմբագրելու, վերլուծելու, մեկնաբանելու, համադրումներ կատարելու, ինքնուրույն խնդիրներ և հարցադրումներ կատարելու և լուծելու, ինքնուրույն մասնագիտական գործունեություն ծավալելու, հետազոտական աշխատանքներ կատարելու, մասնագիտական ոլորտում ժամանակակից տեղեկատվական համապատասխան համակարգեր նպատակային կիրառելու հմտություններ,
- մասնագիտական գրագետ, փաստարկված, հիմնավորված, տրամաբանական բանավոր և գրավոր խոսք, հաղորդակցման, թիմում աշխատելու և իր մասնագիտական գիտելիքները կիրառելու, ինքնուրույն եզրահանգումներ կատարելու, մասնագիտական որոշումների դեպքում պատասխանատվություն ստանձնելու կարողություններ:
Ներկաների քննարկմանը դրվեցին 3 մասնագիտությունների՝ 2013թ.-ից գործող կրթական ծրագրերում ամրագրված ուսումնառության կրթական վերջնարդյունքները:
Կրթական ծրագրերի պատասխանատուների միջև ծավալվեց ակտիվ քննարկում, որի ընթացքում նրանք ներկայացրին մասնագիտության կրթական ծրագրերի, ուսումնառության վերջնարդյունքների ձևակերպման իրենց մոտեցումները, ստացան իրենց հուզող հարցերի պատասխանները, մատնանշեցին թերությունները:
Որոշվեց հաջորդ հանդիպմանը ներկայացնել ծրագրերի կրթական վերջնարդյունքների ավարտուն ձևակերպումները: