Երևանի պետական համալսարանի Իջևանի մասնաճյուղ

Ամփոփվեցին պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստումների արդյունքները

ԿԶՆԱԿ-ի հետ հանդիպման նկարը

 2021թ. դեկտեմբերի 2-ին «Կրթության զարգացման և նորարարության ազգային կենտրոն» (ԿԶՆԱԿ) հիմնադրամը կազմակերպել էր առցանց հանդիպում ԵՊՀ ԻՄ-ի տնօրենության և մասնաճյուղի կողմից պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստումներն իրականացրած անձնակազմի անդամների հետ:

Նման հանդիպումներ ԿԶՆԱԿ-ն իրականացնում է վերապատրաստող բոլոր կազմակերպությունների հետ՝ ծանոթանալու նրանց կողմից վերապատրաստման աշխատանքների իրականացման ընթացքում առաջացած խնդիրներին, մոտեցումներին և առաջարկություններին:

Ս.թ. նոյեմբերի 1-30-ը ԵՊՀ ԻՄ-ի կողմից իրականացվել են պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների՝ 110 ժամ տևողությամբ վերապատրաստումներ: Դրանք անցկացվել են առկա և առցանց, ինչպես նաև 2 ձևերի համադրմամբ: Որպես վերապատրաստողներ ընտրվել են վերջին 2 տարվա ընթացքում ղեկավար կամ մանկավարժական կադրերի պատրաստման կամ վերապատրաստման ոլորտում փորձ ունեցող մասնագետներ: Վերապատրաստման դասընթացներին մասնակցել է 75 ուսուցիչ:

ԿԶՆԱԿ-ի հետ առցանց հանդիպման սկզբում ԵՊՀ ԻՄ-ի տնօրենի  պաշտոնակատար Անուշավան Մակարյանը, անդրադառնալով մասնաճյուղի  կողմից  իրականացված  վերապատրաստումներին, ընդգծեց, որ մասնաճյուղն առաջին անգամ է իրականացնում նման վերապատրաստումներ, և ուրախալի է, որ ինչ-որ խնդիրներ կամ անհաղթահարելի խոչընդոտներ չեն առաջացել: Այդ մասին են փաստում թե՛ վերապատրաստող մասնագետների և թե՛ վերապատրաստված ուսուցիչների արտահայտած դրական կարծիքներն ու գոհունակությունը: Ուսուցիչները մեծ ոգևորությամբ մասնակցել են վերապատրաստումներին, և դրանք ընթացել են կառուցողական ու համագործակցային ակտիվ  մթնոլորտում:

Այնուհետև վերապատրաստման ծրագրի համակարգող տիկին Ասյա Սարգսյանը և հանդիպման մասնակից վերապատրաստողները ԿԶՆԱԿ-ի մասնագետներին ներկայացրին իրականացման կարգի և դասընթացների մոդուլների շուրջ իրենց դիտարկումներն ու առաջարկությունները:

Պայմանավորվածություն ձեռք բերվեց առցանց հանդիպման ընթացքում հնչեցված դիտարկումներն ու առաջարկություններն օգտագործել հետագայում վերապատրաստման աշխատանքներն ավելի արդյունավետ կազմակերպելու համար: