Սարգիս Բալբաբյան – Գագիկ Հովունցի երկու պիեսները կոնտրաբասի և դաշնամուրի համար (1972): – Հոդվածում տեսական և միաժամանակ կատարողական վերլուծության են ենթարկված Գագիկ Հովունցի կոնտրաբասի և դաշնամուրի համար գրված Երկու պիեսները: Հեղինակն անդրադառնում է պիեսների կառուցվածքին, ներկայացնում դրանց մեկնաբանման սեփական տեսակետները` ելնելով ոչ միայն կոնտրաբասի կառուցվածքային առանձնահատկություններից, այլև կոմպոզիտորի իմաստային գաղափարներից: Հոդվածում ներկայացված են կոնտրաբասի` սկորդատուրայի կիրառման մեթոդները: Հեղինակը բացահայտում է, որ պիեսներում առկա են այնպիսի ինտոնացիոն կառուցվածքներ, որոնք խիստ բնորոշ են հայ մոնոդիկ երաժըշտական մտածողությանը:
Саргис Балбабян – Две пьесы Гагика Овунца для контрабаса и фортепиано (1972). – В статье представлен теоретический и одновременно исполнительский анализ Двух пьес Гагика Овунца для контрабаса и фортепиано. Автор статьи обращается к структуре вышеуказанных пьес, представляет собственное видение интерпретаций произведений, исходя не только из конструктивных особенностей контрабаса, но и смысловой идеи композитора. В статье представлены методы применения скордатуры на контрабасе. Автор выявляет в пьесах интонационные структуры, характерные для армянской монодической музыки.
Sargis Balbabyan – Two pieses by Gagik Hovunts for double bass and piano (1972). – The article presents the theoretical and simultaneously the performing analysis of the composition Two pieces for double bass and piano by Gagik Hovunts. The author of the article focuses the attention on the structures of the compositions, represents his own vision of interpretations of the pieces, basing not only on the design features of double bass, but also on the semantic ideas of the composer. The article presents methods for applying scordatura on double bass. The author also reveals in plays some intonation structures, which are characteristic to the Armenian monodic music.